دوام اتحادیه‌های استانی در گروی ادغام اتحادیه کشوری است
کد خبر: 3686324
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳

دوام اتحادیه‌های استانی در گروی ادغام اتحادیه کشوری است

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: رئیس هیئت مدیره اتحادیه قرآنی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بعد از ماه‌ها هنوز اتحادیه کشوری ادغام نشده‌اند، اظهار کرد: اگه به همین منوال پیش رود و تا پایان سال ادغام صورت نگیرد اتحادیه‌های استانی هم دچار مشکل می‌شوند.

مرضیه خسروی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه قرآنی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب گفت: در جلسات هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآن و عترت مقرر شد از ۵ مردادماه مجمع عمومی طبق زمان‌بندی در استان‌ها آغاز شود و تا 28 مهرماه ادامه داشته باشد که خوشبختانه این روند انجام شد.
وی ادامه داد: مقرر بود پس از پایان ادغام اتحادیه‌های استانی، تشکیل مجمع کشوری تا پایان سال 96 انجام شود که متأسفانه تاکنون اقدامی در این جهت صورت نگرفته است.
خسروی با تأکید بر اینکه برخی از فعالیت و طرح‌های اتحادیه‌ها برای اجرا ناتمام مانده است، تصریح کرد: اتحادیه‌های استانی در جهت به اجرا درآوردن طرح‌ها نیاز به حمایت‌های مالی و معنوی دارند که متأسفانه، هنوز اتحادیه کشوری ادغام نشده است و اتحادیه‌های استانی نمی‌دانند که از کدام نهاد این موضوع را مطالبه کنند.
رئیس هیئت مدیره اتحادیه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: سؤالاتی از جمله اینکه چرا وضعیت اتحادیه مدغم کشوری هنوز مشخص نیست؟ دلایل کارشکنی‌ها برای برپایی مجمع چیست؟ از سوی مدیران اتحادیه‌های استانی پیش آمده که مسئولان باید پاسخ بدهند. 
وی تصریح کرد: اگر این مسئله به جایی ختم نشود و این طور ادامه پیدا کند مطمئناً اتحادیه‌های استانی نیز راه به جایی نخواهند برد و از هم پاشیده می‌شوند.

captcha