فرهنگ دینی و اخلاقی در جامعه تقویت شود
کد خبر: 3686399
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵

فرهنگ دینی و اخلاقی در جامعه تقویت شود

گروه فرهنگی: استاندار اردبیل گفت: بهبود شاخص‌های اجتماعی در جامعه نیازمند تقویت فرهنگ دینی و اخلاقی در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل، امروز نهم بهمن ماه در جلسه هماهنگی برنامه‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل اظهار کرد: خوشبختانه با برنامه‌های اخیری که در مقوله تولید اجرایی می‌شود تحرکات مناسبی برای رشد فضای کسب و کار در اردبیل را شاهد بوده و در حال حاضر نمی‌توان این فضا را نامطلوب توصیف کرد.
وی افزود: با اجرای برنامه‌های لازم سالانه می‌توان برای تعداد 20 هزار نفر از افراد جویای کار اشتغال‌آفرینی به عمل آورد و با انسجام مناسب نیروها دستیابی به این مهم کاملا امکان‌پذیر خواهد بود.
استاندار اردبیل تصریح کرد: آسیب‌شناسی از ناهنجاری‌های شایع در جامعه امری ضروری بوده و با هدف بهبود شاخص‌های اجتماعی در کنار همکاری و مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی می‌توان به جنگ مشکلات اجتماعی و خانوادگی به مانند اعتیاد و طلاق رفت.
بهنام‌جو به اهمیت اجرایی شدن برنامه‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و نقش مهم آن در تأمین منابع مورد نیاز اشاره کرد و ادامه داد: با افزایش تعامل‌های لازم می‌توان بهره‌برداری مناسبی را از این سازمان مهم اقتصادی کشور برای رونق اقتصادی و توسعه همه جانبه استان انجام داد.
وی ادامه داد: برای حل مطالبات مهم مردم که از مهمترین آنان می‌توان به بهره‌برداری از پروژه چندین ساله راه‌آهن و کارآفرینی در استان اشاره کرد، قول‌های متعددی مطرح شده است که با وجود سختی‌هایی که در انجام مناسب این برنامه ها وجود دارد، اما با تمام توان و بکارگیری از ابزار موجود در اجرایی شدن هر چه مطلوب آن تلاش خواهیم کرد.
استاندار اردبیل ادامه داد: تمدن اسلامی و دینی به عنوان بازوهای مهم برای تقویت بنیان خانواده محسوب می‌شوند و باید مسؤولان فرهنگی و آموزشی با تمام قدرت و توان خود برای قوی‌تر کردن بنیان‌ های دینی و اجتماعی همت کنند.

captcha