تقدیم 13 هزار شهید عرصه نظم و امنیت به انقلاب اسلامی
کد خبر: 3686551
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲

تقدیم 13 هزار شهید عرصه نظم و امنیت به انقلاب اسلامی

کانون خبرنگاران نبأ: مدیرکل ایثارگران ناجا و دبیر راهیان نور کشور گفت: نیروی انتظامی بعد از جنگ تحمیلی تاکنون 13 هزار شهید ،22 هزار جانباز و دو هزار و هشت نفر آزاده در عرصه نظم و امنیت تقدیم ایران اسلامی کرده است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، یونس عبدی، مدیرکل ایثارگران ناجا و دبیر راهیان نور کشور با حضور در برنامه زنده تلویزیونی «مانگه شو»، گفت: برقراری امنیت در کشور هزینه‌بردار است و یکی از هزینه‌های آن جان‌فشانی و از خودگذشتگی کارکنان نیروی انتظامی است.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی در تمام عرصه‌های ایجاد امنیت پا به پای نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و بسیج آمادگی کامل برای دفاع و ایجاد آرامش و امنیت مردم را دارد.

مدیر‌کل ایثارگران ناجا گفت: پلیس با وجود رهنمودهای مقام معظم رهبری و مدیریت دقیق سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی، دارای بالاترین آمادگی دفاعی و به‌روز دنیا است.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی بعد از جنگ تحمیلی تاکنون 13 هزار شهید، 22 هزار جانباز و دو هزار و هشت نفر آزاده در عرصه نظم و امنیت تقدیم ایران اسلامی کرده است.

این مقام مسئول با اشاره به فتنه اخیر، گفت: نیروی انتظامی با استفاده از تجربیات گذشته توانست با کمترین چالش این بحران را به‌خوبی مدیریت کند.

دبیر راهیان نور کشور در ادامه به اعزام سه هزار نفر از کارکنان نیروی انتظامی به مناطق عملیاتی اشاره و تأکید کرد: زنده نگه داشتن یادمان راهیان نور کمتر از حضور در جبهه‌های جنگ نیست.

امنیت و آرامش کنونی کشور ثمره خون شهداست

سرهنگ حسن کاظمی، جانشین انتظامی استان ایلام در ادامه این برنامه تلویزیونی با اشاره به اینکه امنیت و آرامش کنونی کشور ثمره خون شهداست، اظهار کرد: سهم شهدای نیروی انتظامی استان ایلام از کل کشور 142 نفر است.

وی در ادامه، شهید «هوشنگ احمدی» را اولین شهید پلیس در استان ایلام معرفی کرد و گفت: بعد از آغاز جنگ تحمیلی شهید «پرویز ولی‌بیگی» اولین شهید عرصه نظم و امنیت در استان ایلام بوده است.

جانشین انتظامی استان ایلام در پایان گفت: همه ما مديون و بدهکار شهدا هستيم زيرا به کشور ما امنيت و آرامش دادند و ما بايد از اين شهدا مدد بگيريم و به آنها افتخار کنيم.

فرهاد زمانی

captcha