30 بهمن؛ آخرین فرصت ثبت نام جشن ازدواج دانشجویی
کد خبر: 3686597
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه گیلان خبر داد:

30 بهمن؛ آخرین فرصت ثبت نام جشن ازدواج دانشجویی

گروه اجتماعی: حجت الاسلام بصیری با بیان اینکه زوج های دانشجو تا 30 بهمن 96 فرصت دارند برای جشن ازدواج دانشجویی نام نویسی کنند، گفت: دانشجویان و استادان به مشهد اعزام می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین هادی بصیری، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، اظهار کرد: دانشجویان و استادانی که تاریخ عقدشان اول مهر 95 لغایت اول دی 96 است می توانند در سایت ازدواج به آدرس www.ezdevaj.nahad.ir ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه بیست ویکمین دوره ازدواج دانشجویی در کشور و هجدهمین دوره در گیلان برگزار می شود، افزود: دانشجویان و استادانی که نام نویسی می کنند می توانند سه روز به مشهد مقدس سفر  کرده و با شرکت در کارگاه های آموزشی و مشاوره مهارت های زندگی را از کارشناسان مجرب یاد بگیرند.

این کارشناس دینی تصریح کرد: دانشجویانی که زمان عقدشان تا دو سال پیش است نیز می توانند در سایت ازدواج ثبت نام کنند و از مزایای این دوره سه روزه بهره مند شوند.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی گیلان با اشاره به اینکه تاکنون 142 زوج دانشجو دانشگاه های گیلان در سایت ازدواج نام نویسی کرده اند، گفت: برای دانشجویان و استادانی که از سراسر کشور به مشهد اعزام می شوند در حرم رضوی به صورت نمادین جشن ازدواج برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام هادی بصیری با بیان اینکه زوج های دانشجو تا 30 بهمن 96 فرصت دارند برای جشن ازدواج دانشجویی نام نویسی کنند، یادآور شد: همچنین زوج هایی که یک نفرشان دانشجو باشند می توانند در سایت ازدواج نام نویسی کنند.

captcha