تجدید میثاق قرآنیان با آرمان‌های امام(ره) و انقلاب + بیانیه و عکس
کد خبر: 3686663
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
طی مراسمی در حرم امام خمینی(ره)؛

تجدید میثاق قرآنیان با آرمان‌های امام(ره) و انقلاب + بیانیه و عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی: مراسم تجدید میثاق جامعه قرآنی با آرمان‌های امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی امروز، 10 بهمن‌ماه در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.

تجدید میثاق قرآنیان با آرمان‌های امام(ره) و انقلاب + بیانیه و عکس

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به همت کمیته قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، مراسم تجدید میثاق جامعه قرآنی با آرمان‌های امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امروز، 10 بهمن‌ماه در حرم مطهر امام راحل(ره) برگزار شد.

جامعه قرآنی کشور امروز در کنار مزار پاک و مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) میثاق و پیمان مستحکم خود را با رهبر کبیر انقلاب اسلامی و قرآنی تجدید کردند تا گرمی و صمیمیت این عهد و پیمان سرمای زمستان را به فراموشی سپارد.
صفوف معلمان و مدرسان قرآن در کنار ضریح مقدس امام راحل(ره) نشان از عزم بلند این زحمتکشان در راه اعتلای هرچه بیشتر قرآن، این منبع کلمات نورانی الهی داشت که رسول خدا(ص) ایشان را بهترین افراد امت خطاب کرد «خیرُکم من تعلّم القرآن و علّمه».
قرآنیان امروز با اعلام همبستگی و همراهی همیشگی خود با انقلاب اسلامی زیر سایه زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی به جهانیان به ویژه زورگویان عالم گوش‌زد کردند که درخت تنومند انقلاب اسلامی که ریشه‌ای قرآنی و اسلامی دارد، هیچ‌گاه تنها نخواهد ماند.

مراسم اهدای تاج گل با حضور جامعه قرآنی متشکل از اعضای کمیته قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، مدیران و فعالان حوزه قرآنی کشور، قرائت زیارتنامه و بیانیه جامعه قرآنی از بخش‌های مختلف این مراسم معنوی بود. در ادامه متن این بیانیه که توسط علی‌اکبر حنیفی، پیشکسوت قرآنی کشورمان قرائت شد از نظر می‌گذرد؛

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَإِذْ يَمْكُرُ بِكَ الَّذِينَ كَفَرُوا لِيُثْبِتُوكَ أَوْ يَقْتُلُوكَ أَوْ يُخْرِجُوكَ وَيَمْكُرُونَ وَيَمْكُرُ اللَّهُ وَاللَّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ»(انفال/ 30)

«اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ»

سی و نهمین سالگرد طلوع فجر انقلاب اسلامی، یادآور حماسه شکوهمند فجرآفرینانی است که زعامت احیاگر قرآن کریم در عصر حاضر حضرت امام راحل(ره) پایه تمدن نوین اسلامی را مبتنی بر آموزه‌های قرآن کریم و عترت پیامبر اعظم(ص)، بنا نهادند و طاغوتیان و قدرت‌های پوشالی را به زباله‌دانی تاریخ روانه کردند.

اینک در طلیعه سی و نهمین بهار آزادی و در ایام شهادت جانسوز دخت گرامی نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س) جامعه قرآنی با حضور در آستان ملکوتی امام راحل(ره)، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند آن پیر سفر کرده و بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اعلام می‌دارد.

1- مواجهه ملت بصیر و شجاع ایران با توطئه‌های نظام سلطه و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، از جنگ تحمیلی هشت ساله گرفته، تا فتنه‌های پی در پی سال‌های اخیر نشان می‌دهد که تلاش‌های جبهه باطل علیه امت نستوه ایران پایان ندارد، لذا جامعه قرآنی هم‌سوی با ملت وفادار و قدرشناس، ضمن صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و حاکمیت آموزه‌های قرآن و عترت هوشمندانه و با بصیرت کامل تا رسیدن به قله‌های عزت و افتخار در تمامی عرصه‌های حضور فعال داشته و از هیچ کوششی، برای بی‌ثمر کردن این توطئه‌ها دریغ نخواهد کرد.

2- دشمنان قسم خورده ایران اسلامی برای فرو ریختن سد پولادین جبهه مقاومت اسلامی در سراسر جهان و ایجاد موانع در حرکت رو به رشد این جبهه، تلاش می‌کنند تا جایگاه رفیع ولایت فقیه و ستون خیمه انقلاب، یعنی مقام مظعم رهبری را تضعیف نمایند و توطئه‌های پی در پی سال‌های اخیر با استفاده از افراد ناآگاه و نفوذی‌های خود فروخته، مبین این ادعاست. از این رو جامعه قرآنی هم‌دوش با سایر ملت مقاوم، بصیر و ولایتمدار، حمایت همه جانبه خود را از مقام معظم رهبری(حفظه الله) اعلام کرده و در این راه از همه توان و ظرفیت خود استفاده می‌نماید.

3- آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایتکار به دنبال شکست‌های پی در پی در رویارویی با جبهه مقاومت اسلامی با اجیر کردن حکومت‌های متزلزل و خود فروخته منطقه و فریب برخی عناصر ناآگاه داخلی، با ارائه تحلیل‌های نادرست از مسائل اقتصادی کشور، در حال القای باور غلط در ناتوانی نظام مقتدر اسلامی در حل مشکلات معیشتی مردم بوده و با تبلیغات وسیع رسانه‌ای، به دنبال ایجاد ناامیدی در میان امت عزیز و قدرشناس و به ویژه جوانان ایران اسلامی می‌باشند و در تحقق این نیت پلید خود، با اعلام تحریم‌های به اصطلاح فلج کننده، طرح تغییر نظام و یا تسلیم دولتمردان و ملت هوشیار ایران اسلامی را در مقابل خواسته‌های ظالمانه خود در سر می‌پرورانند. جامعه قرآنی ضمن محکوم کردن این رفتار ظالمانه، با الهام از آیات قرآن کریم و آموزه‌های دینی تأکید می‌نماید که به استناد رهنمودهای روشنگرانه مقام معظم رهبری تنها راه خنثی کردن توطئه‌های اقتصادی دشمنان کوردل انقلاب، اصرار بر اجرایی شدن سازوکار اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی متکی بر توانمندی نخبگان کشور می‌باشد، لذا جامعه قرآنی تا تحقق کامل اقتصاد مقاومتی، آماده هرگونه همکاری با دولتمردان و مدیران عرصه اقتصادی می‌باشد.

4- پس از شش سال پایمردی شجاعانه جبهه مقاومت در برابر توطئه‌های آمریکایی- صهیونیستی در منطقه، با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و رشادت‌های سردار پرافتخار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و جانفشانی شهدای مدافع حرم، ریشه شجره خبیثه داعش و تکفیریان به خشکی گرائید و پرچم شکوهمند پیروزی حق بر باطل، به اهتزار درآمد، جامعه قرآنی ضمن پاسداشت این دستاورد با ارزش و قدرشناسی از تلاش‌های رزمندگان جان بر کف ایران، سوریه، عراق و دیگر بلاد اسلامی که در این پیروزی غرورآفرین مشارکت داشته‌‌اند، حمایت همه جانبه خود را از جبهه مقاومت و مبارزه با تروریسم تا ریشه‌کنی کامل آن اعلام می‌دارد.

5- در پایان، جامعه قرآنی اعم از اساتید، قاریان، حافظان و فعالان قرآنی، دوشادوش امت بصیر، هوشمند و قدرشناس، ضمن اعلام آمادگی برای حضور باشکوه خود در راهیپمایی 22 بهمن، از آحاد ملت سرافراز و آگاه درخواست می‌نماید، تا با حضور در این همایش غرورآفرین چون سال‌های گذشته با حمایت همه جانبه خود از انقلاب، قرآن و رهبری مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان کوبیده و بار دیگر آمریکای خبیث، صهیونیست جنایتکار و مرتجعان خودفروخته منطقه را در تارهای خدعه و فریب خود گرفتار نمایند.

به امید برافراشتن پرچم عدالت‌گستر حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف در سراسر گیتی و سربلندی ایران سرافراز و امید مستضعفان جهان.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

کمیته قرآن ستاد اجرایی دهه فجر انقلاب اسلامی بهمن ماه سال 1396

 گزارش کامل تصویری را اینجا ببینید.

تجدید میثاق قرآنیان با آرمان‌های امام(ره) و انقلاب + عکس

تجدید میثاق قرآنیان با آرمان‌های امام(ره) و انقلاب + عکس

captcha