حسینیه شهید شالی در همدان افتتاح شد
کد خبر: 3686823
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷

حسینیه شهید شالی در همدان افتتاح شد

گروه فرهنگی: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان با بیان اینکه تا به امروز 5 حسینیه شهید در شهرستان همدان وجود داشته است اضافه کرد: به لطف پروردگار امروز ششمین حسینیه شهر به نام شهید «ناصر شالی ورکانه» افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از همدان، مجید صفدریان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان، سه شنبه، 10 بهمن ماه در مراسم افتتاحیه حسینه شهید شالی در منزل این شهید والا قدر اظهار کرد: حضور در جمع ایثارگران آن هم در یک مکان نورانی اتفاق بسیار مبارک و ارزشمندی است.
وی افزود: امروز به همت همسر شهید والاقدر «ناصر شالی» شاهد افتتاح حسینیه این شهید گران قدر در منزل ایشان هستیم هر چند که سال‌هاست در این مکان نورانی به عنوان یک مرکز فرهنگی میزبان برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بسیاری است.
صفدریان با بیان اینکه تا به امروز 5 حسینیه شهید در شهرستان همدان وجود داشته است اضافه کرد: به لطف پروردگار امروز ششمین حسینیه شهر به نام شهید «ناصر شالی ورکانه» افتتاح می‌شود.
رئیس بنیاد شهید همدان ادامه داد: همه شهدا به امام حسین(ع) اقتدا کرده و کار حسینی انجام دادند، خانواده این شهیدان نیز به واقع زینبی کار کردند که امروز همسر این شهید بزرگوار سرکار خانم شالی نمونه‌ای از این بزرگوران است.
وی گفت: ایشان چندین سال زحمات و رنج بسیار متحمل شده و زینب وار در برابر ناملایمات روزگار ایستادگی کردند و در این میان توانستند فرزندان لایق و کارآمدی تربیت کرده و به جامعه تحویل دهند.
صفدریان با اشاره به اینکه ایشان محور بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی بوده‌اند ابراز کرد: برگزاری برنامه‌های هفتگی و قرآنی نشان از آن دارد که خانواده شهدا در کنار همه فعالیت‌ها و برنامه‌های خود یک دغدغه مهم دارند و آن مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه است.
رئیس بنیاد شهید همدان یادآور شد: برگزاری برنامه‌های قرآنی و فرهنگی توسط خانواده شهدا به نوعی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین زمینه ساز انجام بسیاری از کار‌های فرهنگی مثبت است که امیدواریم بتوانیم با این برنامه‌ها در مقابل هجمه عظیم دشمن ایستادگی کنیم.

captcha