معرفی اعضای شورای سیاستگذاری مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان
کد خبر: 3686949
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳

معرفی اعضای شورای سیاستگذاری مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان

گروه مسابقات: با صدور احکامی اعضای شورای سیاستگذاری سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان جهان اسلام معرفی شدند.

معرفی اعضای شورای سیاستگذاری مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با دستور انوشیروان محسنی بندپی، رئیس سازمان بهزیستی کشور شورای سیاستگذاری سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان جهان اسلام تشکیل و اعضای آن معرفی شدند.
بر اساس این گزارش رئیس سازمان بهزیستی کشور احکام اعضای این شورا را صادر کرد. در این احکام حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی سیدمحمدی، مشاور رئیس سازمان و سرپرست امور فرهنگی به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری معرفی شده است.
همچنین حسین سیف‌اللهی، مسئول واحد قرآن و عترت امور فرهنگی سازمان بهزیستی نیز به عنوان دبیر اجرایی شورای سیاستگذاری و ذبیح‌الله روحی نیز به عنوان مشاور فنی و اجرایی معرفی شده است.
همچنین پهبد پورشبانان، ‌قائم مقام رئیس و مدیر کل حوزه ریاست،‌ غلامرضا عباس پاشا، معاون توسعه و مدیریت منابع، حسین نحوی نژ‌اد، معاون امور توانبخشی، سیدمحمدرضا هاشمی‌نیا، مشاور رئیس و مدیر کل دفتر مرکزی حراست، سیدمهدی میرشاه‌ولد، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل و هادی بهداد، معاون مدیر در امور فرهنگی به عنوان دیگر اعضای این شورا معرفی شده‌اند.
این شورا با هدف برنامه‌ریزی دقیق و انجام امور مقتضی برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر سومین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم نابینایان جهان اسلام تشکیل شده است.
یادآور می‌شود، مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان دنیای اسلام همزمان به مسابقات بین‌المللی قرآن ایران در فروردین‌ و اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود.

captcha