2 طرح در نجف و کربلا در حال اجراست
کد خبر: 3687085
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲

2 طرح در نجف و کربلا در حال اجراست

گروه فرهنگی: معاون فرهنگی ستاد عتبات عالیات کشور از فعال بودن دو پروژه مهم در نجف و کربلا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌رضا رادان، معاون فرهنگی ستاد عتبات عالیات کشور روز گذشته، 10 بهمن‌ماه در نشست شورای فرهنگی و اطلاع رسانی ستاد عتبات عالیات استان در یاسوج، گفت: صحن حضرت فاطمه(س) در حرم حضرت علی(ع) و کار توسعه حرم حضرت اباعبدالله حسین(ع) و همچنین کار تعویض گنبد بارگاه ملکوتی سید الشهدا(ع) به ارتفاع ۷ متر با مشارکت مردم سراسر کشور در حال اجرا است.
وی افزود: محبان اهل بیت علیهم السلام در سراسر کشور با پرداخت نذورات و کمک‌های قابل توجه در کار بازسازی عتبات عالیات عاشقانه مشارکت می‌کنند.
رادان با اشاره به مشارکت مردم کهگیلویه و بویر احمد در برنامه‌ اربعین حسینی، بیان کرد: عشق و ارادت مردم استان در همایش بزرگ و معنوی اربعین و برپایی موکب‌ها و پذیرایی از ۳ میلیون زائر قابل تقدیر است.
همچنین، آیت‌الله سیدعلی‌اصغر حسینی، امام جمعه‌ یاسوج نیز عبادت را عمده هدف خدا از خلقت بشر دانست و عنوان کرد: عبادت خدا می‌تواند در اعمالی مختلف تجلی یابد.
وی مشارکت مردم در بازسازی عتبات عالیات را پیمایش مسیر قرب الهی دانست و بر تداوم آن برای اتمام همه‌ی طرح‌های ستاد تاکید کرد.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

captcha