ارزش‌های انقلاب و اسلام در جامعه تثبیت و نهادینه شوند
کد خبر: 3687150
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

ارزش‌های انقلاب و اسلام در جامعه تثبیت و نهادینه شوند

گروه اجتماعی: رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان این‌که در عرصه خدمتگذاری به مردم در حوزه سلامت می بایست با در نظر گرفتن شعار«اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» در خدمت مردم بود گفت: ارزش‌های اسلامی باید تثبیت و نهادینه شوند، تا نسل آینده نیز ادامه دهنده راه باشند.

قدرت اخوان اکبری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجربا تأکید بر تقویت ارتباط بین ملت و دولت و پای بندی به مبانی و آرمانهای انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی با مجاهدت‌ها و مبارزات انقلابیون کشور به ثمر نشست وبا شکست رژیم طاغوتی و دیکتاتوری در کشور، جمهوری اسلامی ایران با تفکرات دینی و اسلامی برپا شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان این‌که در عرصه خدمتگذاری به مردم در حوزه سلامت می بایست با در نظر گرفتن شعار «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» در خدمت مردم بود گفت: ارزش‌های اسلامی باید تثبیت و نهادینه شوند، تا نسل آینده نیز ادامه دهنده راه باشند.
وی با اشاره به بنیان‌های فکری انقلاب اسلامی گفت: این انقلاب صرفاً نتیجه مجاهدت‌ها در سال ۵۷ نبوده است، بلکه مبارزه از نهضت مشروطه شروع شده بود و مشروط کردن قدرت و قانون اساسی از جمله رویکرد اصلی این نهضت بوده است.
اخوان اکبری ادامه داد: انقلاب ما مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود که در آن عده ای با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم استکبار را خیره ساختند.
وی افزود: در جهت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات متعددی از طرف دانشگاه در ایام شکوهمند دهه فجر انقلاب صورت میگیرد از جمله دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با جانبازان، غبارروبی مزار شهدا، جشن فجر و اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی و حضور فعال در برنامه های استانی و شهرستانی را شاهد خواهیم بود.

captcha