نشست «تعامل با امامان معصوم و الگوی فاطمی» در کانادا
کد خبر: 3687169
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
به مناسبت ایام فاطمیه برگزار می‌شود؛

نشست «تعامل با امامان معصوم و الگوی فاطمی» در کانادا

گروه بین‌الملل: نشست «تعامل با امامان معصوم(ع) و الگوی فاطمی» به مناسبت ایام فاطمیه در مرکز اسلامی امام حسین(ع) شهر «ادمونتون» کانادا برگزار می‌شود.

نشست «تعامل با امامان معصوم و الگوی فاطمی» در کانادابه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از مرکز اسلامی امام حسین(ع) ادمونتون؛ این نشست فردا شب(شامگاه پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه) در مرکز اسلامی ادمونتون برگزار خواهد شد.

تلاوت سوره یاسین و دعای کمیل نیز از برنامه‌های مرکز اسلامی ادمونتون در شامگاه پنج‌شنبه اعلام شده است و در این مراسم پوریا رمضی، سخنرانی خود را با موضوع تعامل با امامان معصوم و الگوی فاطمی ارائه می‌دهد.

نماز جمعه این هفته مرکز نیز 13 بهمن‌ماه به امامت حاج شیخ «اسامه عطار» اقامه خواهد شد.

مرکز اسلامی امام حسین(ع) در شهر ادمونتون استان آلبرتای کانادا از سال 2013 میلادی (1392 ه.ش) به صورت رسمی و قانونی به عنوان یک مرکز خیریه غیر انتفاعی در شهر ادمونتون ثبت و فعالیت خود را آغاز کرد.

این مرکز بنا به احساس نیاز مبرم به وجود یک تشکل شیعی منسجم از ایرانیان مقیم ادمونتون و پاسخگویی به نیازهای دینی و اعتقادی بعد از قریب 10 سال اجرای برنامه‌های مذهبی در منازل مؤمنان و سالن‌های عمومی تشکیل شد.

ایام فاطمیه از امروز 13 جمادی الاول(11 بهمن) که به روایتی سالروز شهادت حضرت زهرا(س) است، آغاز شده و تا سوم جمادی الثانی(اول اسفندماه سال جاری) ادامه دارد/.

آماده//نشست «تعامل با امامان معصوم و الگوی فاطمی» در کانادا

 

captcha