یادواره 137 شهید شهرستان طارم برگزار می‌شود
کد خبر: 3687431
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
همزمان با دهه فجر؛

یادواره 137 شهید شهرستان طارم برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه ناحیه طارم گفت: همزمان با ده فجر یادواره 137 شهید شهرستان طارم با سخنرانی سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه برگزار خواهد شد.

اقبال جهانبخشی، فرمانده سپاه ناحیه طارم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان با بیان اینکه حکومت استبدادی و شاهنشاهی ظلم، بی‌بندوباری، فساد، فحشا، دنیا پرستی، دین‌گریزی و دین‌ستیزی را بر جامعه حاکم کرده بود، تاکید کرد: فلسفه انقلاب ما الهی بود زیرا انقلاب اسلامی خدامحور و انسان‌گرا بود.
وی با بیان اینکه ظلم‌های حکومت شاهنشاهی و جنایات آنان به خوبی برای نوجوانان و جوانان بازگو نشده است، تصریح کرد: اکنون با گذشت چهل سال از انقلاب، دشمن سردمداران حکومت گذشته را بزک کرده و آنها را به صورتی دیگر برای جوانان و نوجوان ما جلوه می‌دهد.
این مسئول با تاکید بر اینکه دستاوردهای نظام و انقلاب باید برای مردم تبیین شود، بیان کرد: استقلال در تصمیم‌گیری برای کشور توسط مردم و مسئولین، حفظ تمامیت ارضی، افزایش عزت و کرامت ایرانی و پیشرفت در حوزه‌های معنوی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب است که باید به خوبی برای جوانان به ویژه آنان که زمان قبل از انقلاب را درک نکرده‌اند تبیین شود.
وی با اشاره به تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، یادآور شد: مردم ولایت‌مدار انقلاب اسلامی ایران مثل همیشه با حضور پررنگ خود در راهپیمایی 22 بهمن ضمن تجدید میثاق دوباره با رهبر انقلاب مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهند زد.
فرمانده سپاه ناحیه طارم همچنین از برگزاری مسابقات ورزشی خبر داد و اضافه کرد: در طول دهه مبارک فجر مسابقات ورزشی بین بسیجیان انجام خواهد شد همچنین برگزاری مسابقات والیبال خواهران چورزق و برادران گیلوان، کوهپیمایی بسیجیان و برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانی در رشته‌های مختلف حوزه‌های مقاومت بسیج از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.
جهانبخشی با بیان اینکه برای پاسداشت مقام شهدا در طول این دهه با خانواده‌های معظم شهدا دیدار و مزار مطهر شهیدان عطرافشانی خواهد شد، افزود: در این ایام یادواره 137 شهید شهرستان طارم با سخنرانی سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه بازدید از طرح‌های محرومیت‌زدایی در این دهه انجام خواهد شد، افزود: پروژه محرومیت‌زدایی روستای هزار رود نیز در این ایام افتتاح خواهد شد.
جهانبخشی با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی هنری حوزه‌های تابعه اظهار کرد: بازدید از برنامه‌های پایگاه‌های بسیج علمی حوزه خواهران و برادران آب‌بر نیز از برنامه‌های دهه مبارک فجر است.
وی با اشاره به اینکه برگزاری همایش مشترک ائمه جماعات و هیئت امنا و خادمین مساجد یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال در طارم خواهد بود، تصریح کرد: برنامه نشست‌های روشنگری با موضوعات تحلیل جریانات اخیر کشور، تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و دست‌آوردهای آن و ادعای دروغین آمریکا نیز برای کارکنان و بسیجیان و آحاد مردم بر گزار می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه طارم با اشاره به برگزاری کارگاه آگاه‌سازی دانش‌آموزان و توانمندسازی فرهنگیان در مقابله با جنگ نرم دشمنان، گفت: برگزاری کارگروه تربیت اخلاقی بسیج فرهنگیان، اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزان نیز از دیگر برنامه‌های سپاه در این دهه است.
captcha