«شعله‌ور» و «بمب» تنور جشنواره را در پردیس ملت داغ می‌کند
کد خبر: 3687648
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶

«شعله‌ور» و «بمب» تنور جشنواره را در پردیس ملت داغ می‌کند

گروه هنر: فیلم‌های سینمایی «شعله‌ور» به کارگردانی حمید نعمت‌الله و «بمب» به کارگردانی پیمان معادی در دومین روز جشنواره در پردیس سینمایی ملت روی پرده می‌رود.

برای شنبه///////«شعله‌ور» و «بمب» تنور جشنواره را در پردیس ملت داغ می‌کند

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) در دومین روز از سی‌و‌ششمین جشنواره بین‌المللی «فیلم فجر» دو فیلم سینمایی در پردیس سینمایی ملت روی پرده خواهد رفت. در جشنواره این دوره پردیس ملت به سینمای اهالی رسانه و منتقدان اختصاص داده شده است. فیلم‌های سینمایی «شعله‌ور» و «بمب» دو کاری هستند که امروز (14 بهمن‌ماه) روی پرده خواهند رفت، همچنین در سانس آخر (ساعت 20) قرار است مجموعه‌ای از فیلم‌های کوتاه روی پرده رود.

در این گزارش آمده؛ فیلم سینمایی «شعله‌ور» به کارگردانی حمید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی ساخته شده و در آن امین حیایی، دارا حیایی، زری خوش‌کام، پانته‌آ مهدی‌نیا، مژگان صابری و بهمن پرورش بازی دارند. فیلمنامه «شعله‌ور» به طور مشترک توسط هادی مقدم‌دوست و حمید نعمت‌الله نگارش شده و مضمونی اجتماعی دارد. این فیلم داستان زندگی مردی را روایت می‌کند که احساس می‌کند عددی نشده و این احساس او، همه‌ زندگی‌اش را تحت تأثیر قرار می‌دهد… .

برای شنبه///////«شعله‌ور» و «بمب» تنور جشنواره را در پردیس ملت داغ می‌کند

دومین فیلمی که ساعت 17 در پردیس ملت به نمایش درمی‌آید «بمب» نام دارد که به اتفاقات دهه 60 می‌پردازد. این کار دومین تجربه پیمان معادی در مقام کارگردان است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در میانه سال‌های جنگ و بمباران شهری در تهران، زندگی با وحشت بسیار می‌گذرد. اما عشق و دل دادگی، زندگی و امید، وحشت واقعیت مرگ را به فراموشی می‌سپارد. رفتگان در محدوده کلماتِ زندگان تکرار می‌شوند. مرگ سؤال مطلق است و زندگی و عشق ابهام مکرر. «بمب، یک داستان عاشقانه» با کور سوی ابهام عشق و زندگی کار دارد نه با سیاهی مطلق مرگ.

در این کار سینمایی؛ پیمان معادی، لیلا حاتمی، حبیب رضایی، سیامک انصاری، سیامک صفری، بهادر مالکی‌پور، رامین پورایمان، معصومه قاسمی‌پور، صبا گرگین‌پور و شهروز آقایی‌پور بازی می‌کنند. فیلمنامه «بمب» توسط پیمان معادی نوشته شده و مانی حقیقی تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد.

captcha