افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از 30 طرح با حضور معاونان استاندار در آبدانان و مهران
کد خبر: 3687765
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
امروز و در چهارمین روز از دهه‌ی فجر انجام می‌شود؛

افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از 30 طرح با حضور معاونان استاندار در آبدانان و مهران

گروه اجتماعی: امروز با حضور معاونان استاندار در شهرستان‌های مهران و آبدانان بیش از 30 طرح عمرانی و اقتصادی افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، امروز شنبه 14  بهمن ماه همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر «محمد نوذری» معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام به مهران سفر کرد و قرار است ضمن بازدید از پایانه مرزی مهران، پروژه پایانه مسافری شهدای شهرداری مهران با اعتبار 22 میلیارد ریال و همچنین پارک محله‌ای را با اعتبار 1 میلیارد و 400 میلیون ریال افتتاح کند.
ایوب درویشی، معاون اقتصادی استانداری ایلام نیز امروز به شهرستان آبدانان سفر خواهد کرد.
در شهرستان آبدانان 28 پروژه در بخش‌های زیرساختی افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد که در مجموع برای این تعداد طرح 13 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
در این شهرستان همچنین تعداد 17 طرح در حوزه اشتغالزایی با اعتبار 2 میلیارد تومان توسط معاون اقتصادی استانداری ایلام امروز افتتاح خواهند شد.
پیش از این معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام اظهار کرد: در این دهه در مجموع ۳۶۱ پروژه با اعتباری بالغ بر 11 هزار و 450 میلیارد ریال در استان ایلام افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهد شد .
کرمی یادآور شد: از مجموع ۳۶۱ پروژه، ۳۲۱ پروژه با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 450 میلیارد ریال توسط مسئولان استانی و شهرستانی و ۴۰ پروژه با اعتباری بالغ بر 9000 میلیارد ریال در سفر مسئولان ارشد کشور به استان افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهند شد.
captcha