نخستین جلسه خوشنویسی قرآن در فیلیپین+عکس
کد خبر: 3688028
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴

نخستین جلسه خوشنویسی قرآن در فیلیپین+عکس

گروه بین‌الملل: کلاس‌های آموزشی خوشنویسی شعبه انجمن خوشنویسان ایران در مانیل با برگزاری اولین جلسه به صورت رسمی افتتاح شد.

نخستین جلسه خوشنویسی قرآن در فیلیپین+عکسبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در فیلیپین؛ با همکاری انجمن خوشنویسان ایران و معرفی تندیس تقوی به عنوان مدرس و نماینده رسمی این انجمن در مانیل، نخستین جلسه کلاس‌های آموزش خوشنویسی با دو رویکرد آموزش خوشنویسی فارسی و خوشنویسی آیه‌های قرآنی برای شیعیان فیلیپینی و با حضور حجت‌الاسلام اکبری، رئیس جامعة المصطفی(ص) العالمیه شعبه فیلیپین در رایزنی فرهنگی ایران در مانیل برگزار شد.

این کلاس‌ها پنج‌شنبه(12 بهمن‌ماه) به مناسبت آغاز دهه فجر با حضور ایرانیان مقیم، دانشجویان و شیعیان فیلیپینی در رایزنی فرهنگی افتتاح و با استقبال چشمگیر هنرآموزان مواجه شد.

قرار است با پشتیبانی انجمن خوشنویسان ایران پس از پایان هر دوره، آزمون تعیین سطح و ارائه مدرک برگزار شود. در این دوره بیش از ۱۵ نفر از هنرآموزان فیلیپینی، دو ملیتی و ایرانی ثبت نام و شرکت کرده‌اند.

تندیس تقوی، مدرس این دوره ابتدا به هر یک از هنرآموزان لوازم کامل خوشنویسی را اهدا کرد و سپس مباحث لازم را به آنان آموزش داد/.

مطالب مرتبط
captcha