طرح 36 محفل قرآنی در مدارس ورامین آغاز شد
کد خبر: 3688150
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴

طرح 36 محفل قرآنی در مدارس ورامین آغاز شد

کانون خبرنگاران نبأ: همزمان با سومین روز از ایام‌الله دهه فجر، طرح 36 محفل قرآنی در مدارس شهرستان ورامین آغاز شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، همزمان با سومین روز از ایام‌الله دهه فجر، طرح 36 محفل قرآنی در مدارس شهرستان ورامین آغاز شد. در این مراسم که با حضور معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین برگزار شد، دانش‌آموزان به یاد 36 هزار دانش‌آموز شهید انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، در برنامه های قرآنی شرکت کردند.
عباسعلی سعیدیان، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین در این مراسم گفت: قرآن کریم اثرات متعددی در حوزه‌های تعلیم و تربیت دارد و همه افراد وظیفه دارند تا دانش‌آموزان را به سمت مبانی قرآنی سوق دهند.
وی با بیان اینکه قرآن کلام وزن‌دار و کلید اسرار الهی است که باید از سوی تمامی افراد مورد توجه قرار گیرد، افزود: قرائت و حفظ قرآن مجید باعث کدگذاری ذهن دانش‌آموزان شده و آنان را برای کسب علم و دانش در حوزه‌های مختلف آماده‌تر از قبل می‌کند.
سعیدیان تأکید کرد: یکی از حقوق پدران و مادران نسبت به فرزندان، آموختن قرآن به فرزندان است و مدارس نیز به همین نسبت وظیفه دارند تا نسبت به قرآن‌آموزی دانش‌آموزان اهتمام داشته باشند.
در ادامه اجرای این برنامه، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین با حضور در دبستان علم و دین با مسئولان آموزشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

ابوفیاض حیدری

captcha