حركت امام راحل، تجديد راه امام حسين (ع) بود
کد خبر: 3688305
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
آيت‌الله جنتي:

حركت امام راحل، تجديد راه امام حسين (ع) بود

گروه سیاسی: رئيس ستاد امر به معروف و نهي از منكر گفت: حركت انقلابي بنيان‌گذار جمهوري اسلامي، تجديد سنت امر به معروف و نهي از منكر حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از اداره كل روابط عمومي شوراي نگهبان، آيت‌الله احمد جنتي صبح امروز، یکشنبه 15 بهمن، در ابتداي جلسه ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر با گراميداشت ايام‌الله دهه فجر، طلوع چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را تبريك گفت و از مسئولان خواست ضمن توجه بیشتر به برگزاری مراسم‌های دهه فجر، دستاوردهاي انقلاب را براي نسل نو توضيح دهند تا مردم به آينده انقلاب اميدوار شوند.
وي با برشمردن تعدادي از منكرات زمان امام حسين عليه‌السلام از جمله حلال شمردن حرام خدا و بالعكس و نیز اتلاف غنايم و از بین بردن بيت‌المال، تأكيد كرد: امام خميني رحمه‌الله‌علیه نيز در تبعيت از حضرت اباعبدالله الحسين عليه‌السلام تشخيص داد، ريشه اصلي همه منكرات، حكومت طاغوت، حكومت غيرخدا بر بندگان خدا و حكومت شياطين است.
آيت‌الله جنتي افزود: امام بزرگوار در ريشه‌كني طاغوت، مبارزه با منكرآفرين را آغاز كرد و به فضل و توفيق الهي و به صورت باورنكردني توانست ريشه طاغوت را بركند و ما در اين زمينه بايد شكرگذار انقلاب اسلامی، اين نعمت الهي باشيم.
رئيس ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به مشكلات داخلي و خارجي بر سر راه انقلاب اسلامي افزود: يكي از نقشه‌هاي دشمنان براي براندازي نظام، فتنه بود كه اگر اين حركت در هر كشوري اتفاق مي‌افتاد سرنگوني آن حتمي بود؛ اما در سايه رهبري داهيانه مقام معظم رهبري، وفاداري مردم به امام و انقلاب، اين فتنه هم مهار شد.
آيت‌الله جنتي با تأكيد بر حركت‌هاي انقلابي، سياسي، اجتماعي و اقتصادي براي برخورد با فساد، اضافه كرد: اگرچه برخورد با شاخه‌هاي فساد لازم است، اما ريشه‌كني فساد ضروري‌تر است چرا كه در این صورت، شاخه‌ها هم خشك خواهد شد و اين زمانی امكان‌پذير است که نیروهای مبارزه کننده با فساد از عناصر انقلابي، مسلمان و ولايي گزینش شوند.

captcha