فراخوان مشارکت در نمایشگاه بین‌المللی کتاب کربلا
کد خبر: 3688677
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

فراخوان مشارکت در نمایشگاه بین‌المللی کتاب کربلا

گروه بین‌الملل: مدیریت نمایشگاه بین‌المللی کتاب کربلا با صدور فراخوانی از ناشران عراقی، عربی و خارجی برای شرکت در چهاردهمین دوره این رویداد بین‌المللی ـ فرهنگی دعوت به عمل آورد.

فراخوان مشارکت در نمایشگاه بین‌المللی کتاب کربلابه گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) به نقل از وب‌سایت شبکه جهانی کفیل؛براساس اطلاعیه مدیریت نمایشگاه بین‌المللی کتاب کربلا، این رویداد فرهنگی در حاشیه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی «بهار شهادت» در کربلای معلی برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه از مؤسسات علمی و فرهنگی، ناشران عراق و کشورهای عربی و خارجی دعوت شده که در این رویداد بزرگ فرهنگی ـ رسانه‌ای  شرکت کرده و آخرین کتب و منشورات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره بهار شهادت به آدرس https://rabee.alkafeel.net/index.php?main مراجعه کرده و یا با پست‌های الکترونیکی rabee@alkafeel.net و kbfair@alkafeel.net مکاتبه کنند.

گفتنی است، چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کربلا، 26 فروردین تا 5 اردیبهشت سال آینده(۹۷) و در حاشیه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی دینی ـ فرهنگی «بهار شهادت» در کربلای معلی برگزار خواهد شد. این جشنواره به همت آستان‌های مقدس عباسی و حسینی و با شعار «بالحسین(ع) ثائرون و بالفتوى منتصرون» برگزار می‌شود/.

 

captcha