رونمایی از 10 عنوان کتاب دفاع مقدس در اردبیل
کد خبر: 3688683
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶

رونمایی از 10 عنوان کتاب دفاع مقدس در اردبیل

گروه اجتماعی: گفت: به مناسبت دهه فجر 10 عنوان کتاب دفاع مقدس از تولیدات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس این استان رونمایی می‌شودو.

علی واحد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، تصریح کرد: به مناسبت ایام الله مبارک دهه فجر، آیین نکوداشت فعالان عرصه هنر و ادبیات پایداری روز سه‌‌شنبه 17 بهمن ماه در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان برگزار می‌شود.
واحد عنوان کرد: در این آیین 10 عنوان کتاب و یک عنوان آلبوم موسیقی دفاع مقدس از تولیدات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل رونمایی خواهد شد.
وی تصریح کرد: تاریخ شفاهی دفاع مقدس به دلیل گذر زمان و کهولت یا فوت بسیاری از رزمندگان در معرض تغییر و نابودی است به همین دلیل نگارش کتاب‌های جامع با موضوع دفاع مقدس ضروری است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل با بیان اینکه در لحظه لحظه دفاع مقدس نکات بسیاری وجود دارد، گفت: مقام معظم رهبری بارها بر استخراج نکات مربوط به دفاع مقدس تاکید کردند و فرمودند: «دفاع مقدس همچون گنجی است که باید از لابه‌لای آن نیازهای جامعه را استخراج کرد».
وی افزود: کتاب‌هایی که در زمینه دفاع مقدس نوشته می‌شود باید متناسب با نیاز مخاطب باشد و تاکنون کتاب‌های تاثیرگذار مختلفی در استان تالیف شده است که امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

captcha