برنامه‌های ترم اول دوره DBA بازار سرمایه اسلامی اعلام شد
کد خبر: 3688736
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

برنامه‌های ترم اول دوره DBA بازار سرمایه اسلامی اعلام شد

گروه اقتصاد: برنامه‌های ترم اول دوره DBA بازار سرمایه اسلامی از سوی انجمن مالی اسلامی ایران اعلام شد.

برنامه‌های ترم اول دوره DBA بازار سرمایه اسلامی اعلام شد

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، براساس اعلام روابط عمومی انجمن مالی اسلامی ایران، اساتید و ساعت دروس ترم اول دوره DBA بازار سرمایه اسلامی مشخص شد.

این کلاس‌ها از روز 25 بهمن‌ماه سال جاری آغاز خواهند شد و در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هر هرهفته به مدت یک ترم تا اواخر خرداد 97 ادامه خواهند داشت.

براساس این گزارش، تدریس درس مبانی بازار سرمایه اسلامی برعهده حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس موسویان است که روزهای چهارشنبه از ساعت 18 تا 19:30 برگزار می‌شود. تدریس درس اقتصاد پولی و مالی پیشرفته بر عهده حسین قضاوی، معاون اسبق وزیر اقتصاد است که در روزهای پنج شنبه 8 تا 9:30 دقیقه برگزار می‌شود.

روش‌های کمی پیشرفته را دکتر موسوی در روزهای پنج شنبه ساعت 12 تا 13:30 تدریس می‌کند. مرتضی شهیدی نیز مقررات تحلیلگری بازار سرمایه را تدریس می‌کند. این کلاس‌ها نیز در روزهای پنج شنبه از ساعت 10 تا 11:30 برگزار می‎شود.

لازم به یادآوری است که به فارغ‌‍التحصیلان در دوره‌های MBA و DBA بازار سرمایه اسلامی، مدرک حرفه‌ای MBA و DBA بازار سرمایه اسلامی با تایید انجمن مالی اسلامی ایران، دانشگاه امام صادق(ع) و سازمان بورس و اوراق بهادار اعطا خواهد شد.

برای مشاهده جزئیات بیشتر اینجا کلیک کنید.

captcha