سرمایه‌گذاری ۴۷ میلیارد ریالی برای افتتاح پروژه‌های راهسازی ایوان
کد خبر: 3688918
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹

سرمایه‌گذاری ۴۷ میلیارد ریالی برای افتتاح پروژه‌های راهسازی ایوان

گروه اجتماعی: مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: برای افتتاح پروژه‌های راهسازی شهرستان ایوان در دهه مبارک فجر ۴۷ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی ایلام، مهندس سید کمال‌الدین میرجعفریان، مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های شهرستان ایوان با حضور معاون اقتصادی استاندار ایلام، اظهار کرد: یکی از پروژه‌هایی که قبلا افتتاح شده بود مسیر سراب ایوان به طول ۵ کیلومتر بود که روکش آسفالت آن به درستی اجرا نشده و بار دیگر در دستور کار قرار گرفت .
وی افزود: با صرف هزینه ۴۰ میلیارد ریال این مسیر دوباره روکش آسفالت شده و از کیفیت مناسبی با توجه به مسیر اصلی تردد خودروها برخوردار است .
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام یکی دیگر از طرح‌های این اداره کل در شهرستان ایوان را بهسازی بافت‌های فرسوده عنوان کرد و یادآور شد: با هزینه کردن ۶ میلیارد ریال حدود ۳۲ هزار متر مربع از این بافت‌های فرسوده بهسازی شده و در دهه فجر امسال آماده بهره‌برداری شده است .
میرجعفریان احداث مسیر روستایی ۱،۵ کیلوکتری از بردی به منطقه خوران را از دیگر پروژه‌ها برشمرد که در تردد آسان ساکنان این منطقه تاثیر به سزایی خواهد داشت .
گفتنی است در ایام دهه فجر ۲۹ پروژه با ۶۱ میلیارد تومان سرمایه گذاری در ایوان افتتاح خواهد شد.
captcha