برگزاری سی و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان محقق اردبیلی
کد خبر: 3689087
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷

برگزاری سی و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان محقق اردبیلی

گروه فعالیت های قرآنی: رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از برگزاری سی وسومین جشنواره قرآن وعترت دانشجویان محقق اردبیلی خبر داد و افزود: بخش های آوایی این جشنواره دوم اسفند ماه و سایر بخش ها نیز اول اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود.

گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، از برگزاری سی و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان محقق اردبیلی خبر داد و افزود: بخش های آوایی این جشنواره 2 اسفند ماه و سایر بخش ها نیز اول اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این جشنواره در بخش معارفی، آوایی، پژوهشی، فناوری، ادبی و هنری برگزار می شود، افزود: علاقه مندان به ثبت نام در این جشنواره می توانند به وب سایت دانشگاه به نشانی uma.ac.ir مراجعه کنند.
صادقی زمان برگزاری مسابقه کتبی این جشنواره را 7 اسفند ماه در سالن بصیرت، عنوان کرد و افزود: رشته های شفاهی نیز13و14 اسفند ماه در مسجد دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: مهلت تحویل آثار تا 10 اسفند ماه است و ثبت نام کنندگان به دبیر خانه جشنواره قرآن و عترت دانشگاه واقع در خانه فرهنگ مراجعه کنند.

captcha