احتمال تشكیل اتحادیه مدغم كشوری در سال آینده/ پیگیری اعتراضات مطرح شده در هیئت رسیدگی
کد خبر: 3689160
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
محمدی به ایكنا خبر داد:

احتمال تشكیل اتحادیه مدغم كشوری در سال آینده/ پیگیری اعتراضات مطرح شده در هیئت رسیدگی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی كشور با بیان اینكه با توجه به شرایط موجود اصلا نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی برای تشكیل اتحادیه مدغم كشوری كرد، گفت:‌ با این وضعیت احتمالاً این كار در سال جاری انجام نشده و در سال آینده صورت گیرد.

حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی كشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، در پاسخ به اینكه زمان تشكیل اتحادیه مدغم كشوری چه زمانی است، گفت: هیچ پیش‌بینی دقیقی نمی‌توان برای این كار كرد اما با توجه به شرایط موجود به نظر می‌رسد این كار تا پایان سال جاری انجام نشود.
وی، احتمال داد كه اتحادیه مدغم كشوری اوایل سال آینده شكل بگیرد، گفت: تاكنون اتحادیه‌های مدغم تقریباً در تمام استان‌ها شكل گرفته است و اكنون در حال رایزنی و انجام مقدمات برای تشكیل اتحادیه كشوری هستیم.
محمدی اظهار كرد: مشكلاتی كه تاكنون در این راستا وجود داشته است، حل شده و یكسری اختلاف نظرات و اعتراضاتی كه هم در این باره وجود داشته است، در كمیته 5 نفره و هیئت رسیدگی پیگیری شده است.
مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی كشور ادامه داد: اكنون می‌توانیم بگوییم تقریباً مقدمات تشكیل اتحادیه مدغم كشوری به نتیجه رسیده است تا بتوانیم این مهم را انجام دهیم.
بنا بر این گزارش، پیش از این و در هنگام تشكیل اتحادیه مدغم استان فارس، محمدی و كوششی دو مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی وزارت ارشاد و سازمان تبلیغات اسلامی در مصاحبه‌های خود پیش‌بینی كرده بودند كه اتحادیه مدغم كشوری احتمالاً دی‌ یا بهمن‌ماه جاری انجام شود.
حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، رئیس هئیت مدیره اتحادیه مدغم استان فارس نیز در گفت‌وگو با ایكنا از تأخیر به وجود آمده در رابطه با تشكیل اتحادیه مدغم كشوری انتقاد كرد و خواستار تسریع عمل در این باره شده بود.

captcha