شهادت نیروی بسیج مردمی عراق در انفجار بغداد
کد خبر: 3689214
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸

شهادت نیروی بسیج مردمی عراق در انفجار بغداد

گروه بین‌الملل: یک منبع امنیتی امروز(17 بهمن‌ماه) از انفجار یک بمب در جنوب بغداد و شهادت یک عضو فعال نیروهای بسیج مردمی عراق و زخمی‌شدن دو نفر دیگر بر اثر این انفجار خبر داد.

3 کشته و زخمی در انفجار جنوب بغدادبه گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری السومریه نیوز؛ این منبع امنیتی در این باره اعلام کرد: بر اثر انفجار بمبی که در منطقه «هور رجب» در جنوب بغداد، خودروی گشت وابسته به جبهه بسیج مردمی عشایر عراق را هدف داد که بر اثر این انفجار یکی از نیروهای فعال بسیج مردمی عشایر شهید و دو نفر دیگر زخمی شدند.

این منبع امنیتی که نخواست نامش فاش شود، افزود: پس از انفجار بمب، نیروهای امنیتی منطقه را در تحت کنترل درآورده و آسیب‌دیدگان را به نزدیک‌ترین بیمارستان برای درمان منتقل کردند و پیکر این شهید نیز به اداره پزشکی قانونی منتقل شد.

گفتنی است که مناطق مختلف شهر بغداد، پایتخت عراق هر از چندگاهی شاهد انفجار خودروهای بمب‌گذاری و کمربندها و جلیقه‌های انفجاری از سوی عنایر تکفیری ـ تروریستی داعش است که بیشتر نیروهای بسیج مردمی عراق و نیروهای امنیتی مناطق مختلف را هدف قرار می‌دهد.

دیروز نیز بر اثر انفجار بمبی در مسیر منتهی به بازار منطقه «حمامیات» از توابع شهرک «تاجی» واقع در شمال شهر بغداد، پنج کشته و زخمی برجای ماند.

منابع خبری همچنین از انفجار بمبی در کرکوک خبردادند که صبح دیروز به وقوعیوست و این بمن در مسیر گشت پلیس به سمت روستای «بومحمد» در منطقه «داقوق» در استان کرکو قرار داده شده بود که بر اثر آن یک افسر پلیس کشته و یک نفر نیز زخمی شد/.

captcha