قشر دانشجو و دانشگاهیان نقش بسیار مؤثری در پاسداری از انقلاب دارند
کد خبر: 3689220
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

قشر دانشجو و دانشگاهیان نقش بسیار مؤثری در پاسداری از انقلاب دارند

گروه سیاسی: معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان گفت: نقش و جایگاهی را که امروز داریم به برکت انقلاب اسلامی است و انقلاب حق انتخاب و آزادی را برای ما به ارمغان آورد .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حسین خوش‌اقبال، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان امروز، 17 بهمن ماه در مراسم جشن انقلاب دانشگاهیان استان کردستان که در دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: ۳۹ سال پیش در چنین روزی امام خمینی اهداف انقلاب را دنبال کردند و با پشتیبانی عظیم مردم به ویژه نسل جوان و دانشجویان انقلاب را به سر منزل مقصود رساندند .
وی افزود: از بدو پیروزی انقلاب و در هشت سال دفاع مقدس هم دانش‌آموزان، اساتید، فرهنگیان و دانشجویان با امام همراه و با او ماندند، و باجانفشانی شهید شدند و امروز هم بخشی از آنها در عرصه مدیریتی حضور دارند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با بیان اینکه وارد چهلمین سال انقلاب اسلامی شده‌ایم؛ به دوران شکل‌گیری انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: امام را در سال ۴۲ مظلومانه از کشور تبعید کردند اما ایشان با عنایت خداوند در سال ۵۷ در چنین روزهایی وارد ایران شدند.
وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) در بدو ورود به ایران به گلزار شهدا رفتند و با آنان تجدید بیعت دوباره ای کردند افزود: از همان ابتدا امام با مردم آشنا بودند و مردم هم امام را خوب می‌شناختند و با ایشان همراهی کردند.
خوش‌اقبال با تاکید بر اینکه مردم ما همواره در طول ۳۹ سال گذشته نظام را تنها نگذاشته‌اند و در بحران‌های مختلف با نظام همراه بوده‌اند، اعلام کرد: نقش و جایگاهی را که امروز داریم به برکت انقلاب اسلامی است که حق انتخاب و آزادی را برای ما به ارمغان آورد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان بیان کرد: باید پاسدار دستاوردهای نظام باشیم که در این راستا قشر دانشجو و دانشگاهیان نقش بسیار مؤثری دارند.
وی در پایان یادآور شد: ملت ما همیشه سرنوشت خودش را تعیین و از نظام دفاع کرده است که باید در ادامه راه نیز از فرصتی که انقلاب در اختیار ما قرار داده استفاده کنیم و دستاوردهای آن را حفظ کنیم.

captcha