برپایی نمایشگاه عکس انقلاب در جهاددانشگاهی اردبیل
کد خبر: 3689414
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷

برپایی نمایشگاه عکس انقلاب در جهاددانشگاهی اردبیل

گروه فرهنگی: مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل از برپایی نمایشگاه عکس انقلاب و برگزاری مسابقه دارت به مناسبت دهه مبارک فجر در این واحد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، سیده صغری جوادی، مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل، روز گذشته 17 بهمن ماه در حاشیه افتتاح نمایشگاه عکس «قاب انقلاب» در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه اردبیل تصریح کرد: در راستای نشان دادن اقتدار و عزت کشور و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی باید برنامه های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هرسال باشکوه تر از سال قبل برگزار شود.
وی افزود: این نمایشگاه با هدف انتقال خاطرات دوران با شکوه انقلاب اسلامی به نسل امروز و آگاه سازی دانشجویان نسبت به آرمان‌های انقلاب و امام راحل(ره) برپا شده است و تا 25 برای بازدید دانشجویان دایر خواهد بود.
مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل از برگزاری مسابقه دارت بین کارکنان جهاددانشگاهی استان اردبیل نیز خبر داد و اضافه کرد: این مسابقه با هدف گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ترویج ورزش های همگانی و ایجاد فضای شاد و با نشاط، با حضور 35 نفر از جهادگران سه شنبه 17 بهمن در نمازخانه واحد اردبیل برگزار شد.
سیده صغری جوادی خاطرنشان کرد: در بخش برادران، میثم ضارب نیا، فردین محمودی و عباس فدا و در بخش بانوان سیده صغری جوادی، حمیده شهبازی و زهرا فیضی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

captcha