مقوله محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی باید مورد توجه قرار گیرد
کد خبر: 3689648
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴

مقوله محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی باید مورد توجه قرار گیرد

گروه سیاسی: نماینده ولی‌فقیه در کردستان با ذکر این نکته که باید مقوله محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی مورد توجه قرار گیرد، گفت: توجه و شتاب بیشتر و در اولویت قراردادن اشتغال برای ایجاد درآمد پایدار مردم از مباحثی است که می‌توان در راستای محرومیت‌زدایی از آن یاری بگیریم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی‌فقیه در کردستان امروز، 18 بهمن ماه در مراسم افتتاح 958 پروژه عمرانی و اهدای جهیزیه به 157 نوعروس کردستانی توسط سپاه بیت المقدس که در بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سنندج برگزار شد، اظهار کرد: سپاه یکی از رویش‌های مبارک انقلاب اسلامی است که در مقابل تمامی توطئه‌های دشمن مقتدرانه ایستاده است.
وی افزود: نصرت الهی که پشت سر انقلاب در مراحل مختلف و ابعاد گوناگون آن قابل مشاهده است حضور «امام» بود که خداوند نعمت وجود وی را در این برهه تاریخی بر ما عنایت کرده است.
نماینده ولی‌فقیه در کردستان نامگذاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارائه خدمات آن در داخل و خارج از کشور را در واقع تأییدی بر این نکته دانست که خدمات سپاه انقلاب اسلامی ایران خدمتی به جامعه بشریت است.
وی با ذکر اینکه مردم مناطق محروم مردمانی قانع و شریف هستند، تأکید کرد: ما باید به مردمان محروم توجه خاصی داشته باشیم، چرا که غفلت از این محرومان و مستضعفان به نفع انقلاب اسلامی نیست.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با اذعان به اینکه انقلاب برای محرومیت بود، بیان کرد: بر این اساس خدمت به محرومان در دستور کار تمامی خدمتگزاران و مسئولان قرار گرفت.
وی با ذکر این نکته که باید مقوله محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی مورد توجه قرار گیرد، گفت: توجه و شتاب بیشتر و در اولویت قراردادن اشتغال برای ایجاد درآمد پایدار مردم از مباحثی است که می‌توان در راستای محرومیت زدایی از آن یاری بگیریم.
تمرکز بر وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران با تمرکز بر وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم در تلاش برای ناامید کردن آنان هستند، گفت: با توجه به وضعیت بودجه باید به سمت راه‌اندازی کارهایی با ظرفیت ایجاد اشتغال و با هزینه کم حرکت کنیم.
وی با تأکید بر اینکه فقر و بیکاری جرم آفرین است، افزود: اشتغال در راستای ایجاد درآمد باید در دستور کار جهادی و محرومیت‌زدایی قرار گیرد.
نماینده ولی‌فقیه در کردستان با تأکید بر لزوم توجه به حوزه جوان در زمینه اشتغال، خاطرنشان کرد: نگاه تمام جهانیان به ایران است و تمامی مستضعفین از اقتدار ایران خرسند و قدردان خدمات آنان هستند.
وی یادآور شد: امید است تلاش های خدمت رسان به سمت و سوی توسعه پایدار گام برداشت.

captcha