محفل انس با قرآن ویژه دهه مبارک فجر برگزار می‌شود
کد خبر: 3689663
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶

محفل انس با قرآن ویژه دهه مبارک فجر برگزار می‌شود

فعالیت‌های قرآنی: سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل ارشاد البرز گفت: محفل انس با قرآن ویژه دهه مبارک فجر با حضور قاریان ممتاز بین‌المللی و استانی در کرج برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمود دهقاندار، سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل ارشاد البرز در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهارکرد: کمیته قرآن دهه فجر محفل انس با قرآن را با حضور قاریان ممتاز بین‌المللی و استانی در روز جمعه ٢٠ بهمن همزمان با نماز مغرب و عشا در محل هیات انصار الامام رزمندگان کرج برگزار می‌کند.
وی افزود: این برنامه با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل تبلیغات اسلامی، هیئت انصار الامام رزمندگان کرج، اداره کل اوقاف و امور خیریه، سپاه امام حسن مجتبی(ع)، صدا و سیمای استان و شبکه قرآن و معارف سیما، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج و اتحادیه موسسات فرهنگی قرآن و عترت البرز برگزار می‌شود.
سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: این محفل با حضور آقایان حاج «مهدی عادلی» و حاج «مهدی غلام‌نژاد» قاریان ممتاز بین‌المللی، «عبدالصمد مرزوقی» قاری ممتاز، اجرای تواشیح توسط «فاخر اعلی» و «احمد شفازاده» به عنوان مجری برگزار می‌شود و سیمای البرز و شبکه قرآن و معارف سیما آن را به صورت مستقیم پوشش تصویری می دهند.
دهقاندار در پایان از تمامی فعالان قرآنی البرز و علاقمندان دعوت کرد تا در این محفل نورانی که در هیئت انصار الامام رزمندگان کرج واقع در میدان والفجر، بلوار سرداران شرقی برگزار می‌شود، شرکت کنند.

captcha