امشب؛ برپایی 2 محفل «عطر قرآن در فجر انقلاب» در گلستان
کد خبر: 3689699
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴

امشب؛ برپایی 2 محفل «عطر قرآن در فجر انقلاب» در گلستان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دو محفل قرآنی امشب، 18 بهمن‌ماه در قالب طرح «عطر قرآن در فجر انقلاب» در استان گلستان برگزار می‌شود.

سید‌مصطفی حسینی‌واعظ، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان گلستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: پیرو برپایی طرح «عطر قرآن در فجر انقلاب» در قالب محافل و کرسی‌های تلاوت قرآن، امشب، 18 بهمن‌ماه دو محفل نورانی در گلستان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به شهرهایی که میزبان این محافل هستند، اظهار کرد: برپایی کرسی تلاوت و تفسیر قرآن پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مهدیه آزادشهر و محفل انس با قرآن نیز در مسجد جامع مینودشت پس از نماز مغرب و عشا از جمله این برنامه‌ها است.
حسینی‌واعظ عنوان کرد: برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن در مصلای امام رضا(ع) علی‌اباد طی 17 بهمن، در مسجد رضوی شهرستان گنبد و در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی کردکوی طی 16 بهمن‌ماه از دیگر محافل این برنامه بوده است.
وی ادامه داد: این محافل معنوی با برنامه‌ریزی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان گلستان و حمایت سازمان دارالقرآن الکریم و مشارکت دستگاه‌های فرهنگی و قرآنی استان و با همت و اجرای جبهه فعالان قرآنی گلستان برای طی ایام دهه فجر در نظر گرفته شده است.

captcha