شهیدان؛ شناسنامه و آبروی نظام هستند
کد خبر: 3689812
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱

شهیدان؛ شناسنامه و آبروی نظام هستند

گروه فرهنگی: فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: تک تک شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شناسنامه، آبرو و مایه عزت ایران اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام، سردار سید صادق حسینی، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در مراسم رونمایی از شناسنامه سرداران شهید ایلام و همچنین رونمایی از المان‌های دوران دفاع مقدس، انقلاب اسلامی را مشعل فروزان عدالت خواهی و منشا خیر و برکت الهی برای ایران و همه کشورهای آزادیخواه جهان برشمرد و اظهار کرد: نهضت مردم ایران به رهبری امام‌خمینی (ره) آرمان‌های دین مبین اسلام را در بین کشورهای مسلمان زنده کرد .
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه امروز شاهدیم که فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به سیل اثرگذاری و خواستگاه مردمی در جهان در حال انتشار است، افزود: ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب همیشه به علت هجمه‌های دشمنان درگیر حوادث و تنش‌های زیادی بوده که همه این توطئه‌ها با درایت رهبری و حضور با بصیرت و خودجوش مردم و با تکیه به اعتقادات دینی و مذهبی خنثی شده است .
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک هدیه الهی بود که خداوند به وسیله امام‌خمینی (ره) به ملت ایران عطا بخشید، اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دفاع مقدس شناسنامه ملت ایران را برجسته و درخشان‌تر کرد.
حسینی با تاکید بر اینکه تک تک شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شناسنامه، آبرو و مایه عزت ایران اسلامی هستند، تصریح کرد: حوادث بعد از انقلاب و جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و سایر اقدامات دشمنان برای صاف کردن هویت یک ملت کافی بود اما ما چون تجربه انقلاب اسلامی را داشتیم باعث شد تا از این حوادث سربلند خارج شویم.
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام یادآور شد: دشمنان با انجام برنامه‌ها و عملیات‌های روانی از طریق فضاهای حقیقی و مجازی در صدد ایجاد شکاف و فاصله در بین مردم و نظام و رهبری هستند در حالی که مردم انقلابی ایران اسلامی همواره ثابت کرده‌اند که در مسیر آرمان‌های شهدا حرکت می‌کنند
captcha