300 جلد قرآن کریم در مناطق محروم زنجان توزیع شد
کد خبر: 3689848
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
به همت خیّرین؛

300 جلد قرآن کریم در مناطق محروم زنجان توزیع شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از توزیع 300 جلد قرآن کریم در مناطق محروم استان به همت خیّران خبر داد.

حجت‌الاسلام علیرضا بهبودی، سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان اظهار کرد: به همت خیّرین قرآنی 300 جلد مصحف شریف تهیه و در مناطق محروم استان زنجان در بین هیئت‌های قرآنی توزیع شد.
حجت‌الاسلام بهبودی تصریح کرد: خیّرین قرآنی می‌توانند به شیوه‌های مختلف در اهدای قرآن به جلسات و هیئت‌های قرآنی مشارکت داشته باشند که از آن جمله اهدای قرآن‌های مازادی است که در خانه دارند.
وی افزود: خیّرین با مراجعه به ادارات قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان محل سکونت خود می‌توانند در این امر خیر سهیم شوند همچنین در صورت تمایل به جلسات و هیئت‌های قرآنی معرفی شده و علاوه بر اینکه از نزدیک با فعالیت این جلسات آشنا می‌شوند به صورت حضوری و شخصا اقدام به اهدای قرآن کریم می‌کنند.
سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: چنانچه خیّر نیک‌اندیشی تمایل به اهدای قرآن در تعداد زیاد و با درج نام خود و یا فرد مورد نظر داشته باشد با هماهنگی صورت گرفته می‌تواند اقدام به این کار کند.
 
captcha