متن کار و هدف حوزه‌های علمیه، قرآن و تعالیم حیات بخش آن است
کد خبر: 3689945
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴

متن کار و هدف حوزه‌های علمیه، قرآن و تعالیم حیات بخش آن است

گروه فعالیت های قرآنی: آیت‌الله العظمی مظاهری گفت: متن کار، هدف و غرض حوزه‌های علمیه قرآن و تعالیم حیات بخش آن است و از این رو همه برنامه‌ها و فعالیت‌های دیگر برای نیل هرچه بهتر به این ساحت بزرگ و مبارک است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، پیام آیت‌الله مظاهری از مراجع تقلید، عصر امروز پنجشنبه 19 بهمن‌ماه در مراسم اختتامیه دهمین دوره مسابقات قرآن و عترت ویژه طلاب و خانواده حوزه‌علمیه استان اصفهان قرائت شد. متن این پیام بدین شرح است:

سم الله الرحمن الرحیم
قال الله تعالی: تِلْكَ آيَاتُ الْكِتَابِ وَقُرْآنٍ مُبِينٍ
قرآن کریم منظومه جامع دین و رکن رکین شریعت مقدسه است و در کنار عترت علیه‌السلام، تماما و تمامیت آیین جاودانه اسلام را تدوین و تضمین می‌‍سازد از این رو هر برنامه‌ریزی که نظرا و عملا تعلیمات کتاب آسمانی مقدس را در صحنه اجتماع بگستراند، نه تنها مطلوب، بلکه لازم و ضروری است و از جمله مسابقات و جشنواره‌هایی که در مسیر گسترش نور قرآن کریم و در ساخته‌های گوناگون برگزار می‌گردد، از این جهت مورد توجه و انعام نظر بیشتر است. اما در حوزه‌های مقدس علمیه این مسابقات یک برنامه مقدمه‌ای و حاشیه‌ای است، زیرا متن کار حوزه‌ها و هدف و غرض حوزه‌ها قرآن و تعالیم حیات بخش آن است و از این رو همه برنامه‌ها و فعالیت‌های دیگر برای نیل هرچه بهتر به این ساحت بزرگ و مبارک است.

امید است دهمین دوره مسابقات قرآن و عترت طلاب و خانواده‌های محترم آنها در حوزه علمیه اصفهان، مقدمه‌ای مناسب و سود بخشی برای شما عزیزان در این مسیر نورانی باشد و همواره در خدمت قرآن و خادم حقیقی قرآن بوده باشید. از همه شما و نیز از مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان که در این راه مبارک قدم برداشتند قدردانی و تشکر می‌کنم.

captcha