مردم ایران اسلامی همواره با جان و دل از انقلاب حمایت می‌کنند
کد خبر: 3690068
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶

مردم ایران اسلامی همواره با جان و دل از انقلاب حمایت می‌کنند

گروه سیاسی: امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی همواره با جان و دل از انقلاب حمایت می‌کنند، گفت: به طور قطع شرکت گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب یأس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، امام جمعه سنندج امروز، 20 بهمن ماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به برپایی جشن های اپیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با ایثار و فداکاری ملت ایران در برابر ظلم و استکبار به پیروزی رسید.
وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی همواره با جان و دل از انقلاب حمایت می‌کنند، افزود: به طور قطع شرکت گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب یأس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.
امام جمعه سنندج عنوان کرد: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بار دیگر حامی بودن نظام، انقلاب و رهبری به جهانیان نشان می‌دهند.
وی با اشاره به اینکه ما باید با حضور در راهپیمایی بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب و نظام نشان دهیم، اعلام کرد: لازم و ضروری است که همگی برای حفظ نظام اسلامی و خنثی کردن دسیسه‌های دشمنان در این راهپیمایی شرکت عمومی داشته باشیم.
ماموستا خدایی قرآن کریم را هدیه الهی برای هدایت و راهنمایی انسان‌ها دانست و عنوان کرد: این کتاب آسمانی هدایتگر متقیان و باعث رستگاری آنان در دنیا و قیامت خواهد شد.
امام جمعه سنندج با اعلام اینکه فرد مسلمان نباید در انجام امور دینی سستی و کاهلی کند، افزود: سستی در انجام امور دینی ما را در ورطه نابودی و آسیب‌های زیادی قرار می‌دهد.

captcha