22 بهمن روز تجدید عهد و میثاق با امام، شهدا و ولایت است
کد خبر: 3690116
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۴
رنجبرماهانی:

22 بهمن روز تجدید عهد و میثاق با امام، شهدا و ولایت است

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه ریگان با بیان اینکه 22 بهمن روز تجدید عهد و میثاق و بیعت با امام، شهدا و ولایت است، گفت: حضور حماسی و میلیونی مردم ایران در 22بهمن موجب یاس وناامیدی دشمنان ملت ایران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی، امام جمعه ریگان در خطبه‌های نماز جمعه ریگان با بیان اینکه 22 بهمن روز تجدید عهد و میثاق و بیعت با امام، شهدا و ولایت است، گفت: حضور حماسی و میلیونی مردم ایران در 22بهمن ماه آبی است بر آتش فتنه‌های استکبار و موجب یاس وناامیدی دشمنان ملت ایران می‌شود.
وی افزود: در مقایسه بین رژیم منحوس پهلوی و بین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی وقتی به این مقایسه مراجعه می‌کنیم نعمت انقلاب را بیشتر متوجه می‌شویم، در رژیم پهلوی روحیه اعتماد به نفس و روحیه خود باوری نبود.
امام جمعه ریگان بیان کرد: امروز به برکت این نظام و انقلاب تمام مدیران و کارشناسان ما از بین مردم و از خود مردم هستند و البته نباید فراموش کرد که برخی از مدیران در بحث فساد که قوه قضائیه و مسئولان باید به شدت با آنها مبارزه کنند.
رنجبرماهانی با اشاره به دیدار روز گذشته حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی تصریح کرد: امروز به شکر خدا جوانان ما شاکر و قدردان این انقلاب هستند.
منبع: ستاد اقامه نمازحمعه استان کرمان

captcha