امروز جهان تشنه فرهنگ اسلام ناب محمدی است
کد خبر: 3690119
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۰
سعادت‌فر:

امروز جهان تشنه فرهنگ اسلام ناب محمدی است

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه جیرفت گفت: امروز جهان تشنه فرهنگ اسلام ناب محمدی است و مسلمانان در یک تشکیلات بزرگ اسلامی رونق و زرق و برق کاخ های سفید و سرخ را از بین خواهند برد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر، امام جمعه جیرفت در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تبریک ایام‌الله دهه فجر و فرا رسیدن یوم‌الله 22 بهمن، با اشاره به شاخصه‌های روحیه انقلابی‌گری گفت: شاخصه‌های روحیه انقلابی‌گری شامل استکبار‌ستیزی، سازش‌ناپذیری و دائمی بودن مبارزه فصلی و مقطعی، محدود و محصور به عصر و زمان خاص نبودن مبارزه است.
وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) در نفی پذیرش ولایت کفار و مستکبران فرموده است که کسانی را که به دنبال مذاکره و کنار آمدن با دشمنان خدا هستند را به عنوان خائن معرفی می‌کند.
امام جمعه جیرفت با اشاره به مخالفان و معارضان دکترین استکبارستیزی حضرت امام خمینی(ره) بیان کرد: غربزدگان و لیبرال‌ها دانش‌آموختگانی بودند که دوران تحصیل خود را در فرهنگ غرب گذرانده‌اند و دل‌برده حکومت لیبرالیستی غرب شده‌اند و نگاه منفی به غرب و استکبار جهانی ندارند.
وی تصریح کرد: این افراد چارچوب و مبانی تمدن غرب را قبول دارند و آمال و آرزوهای خود را در گرایش کشور به سوی نظام لیبرال سرمایه‌داری غرب می‌بینند و همچنین این جریان نظام نابرابر بین‌الملل را نادیده گرفته و با نگاهی مثبت به سیاست‌های تجاوزطلبانه و استیلا‌طلبانه غرب می‌نگرند، بنابراین از به کارگیری واژه استکبار جهانی برای خطاب قرار دادن غرب و در رأس آن آمریکای جنایتکار پرهیز می‌کنند.
حجت‌الاسلام سعادت‌فر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با آفت مرعوبین و عافیت‌طلبان اظهارکرد: مرعوب شدن صفت بسیار بدی است و حال یک وقت انسان در خانه خودش نشسته است و مرعوب می‌شود، این یک نفر آدم است، اما یک وقت انسان در مسند مسؤولیتی نشسته است در مجلس است، در دولت است و اگر مرعوب شد این واویلا است و مرعوب شدن او بیانگر از دست دادن بسیاری از امکانات این ملت است.
وی با اشاره به روحیه تهاجمی بودن در برابر دشمنان بیان کرد: بسیج تنها منحصر به ایران اسلامی نیست، بلکه باید هسته‌های مقاومت را در تمامی جهان اسلام به وجود آورد و در مقابل شرق و غرب ایستادگی کرد.
امام جمعه جیرفت تأکید کرد: امروز جهان تشنه فرهنگ اسلام ناب محمدی است و مسلمانان در یک تشکیلات بزرگ اسلامی رونق و زرق و برق کاخ های سفید و سرخ را از بین خواهند برد.
منبع: ستاد اقامه نمازحمعه استان کرمان

captcha