برپایی دو محفل پایانی طرح «عطر قرآن در فجر انقلاب» در گلستان
کد خبر: 3690248
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷

برپایی دو محفل پایانی طرح «عطر قرآن در فجر انقلاب» در گلستان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دو محفل انس با قرآن با عنوان طرح «عطر قرآن در فجر انقلاب» امشب، 21 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

سید‌مصطفی حسینی‌واعظ، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان گلستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: پیرو برپایی طرح «عطر قرآن در فجر انقلاب» در قالب محافل و کرسی‌های تلاوت قرآن، و در شب پایانی ایام دهه فجر دو محفل قرآنی در این استان برپا می‌شود.

وی با اشاره به شهرهایی که میزبان این محافل هستند، ادامه داد: آخرین محفل عطر قرآن در فجر انقلاب همراه با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع نگین شهر و همچنین کرسی تلاوت قرآن نیز پس از اقامه نماز مغرب و عشا در نمازخانه امام علی(ع) دانشگاه گرگان، امشب، 21 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

امشب؛ برپایی دو محفل پایانی طرح «عطر قرآن در فجر انقلاب» در گلستان
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان گلستان تصریح کرد: تاکنون 22 محفل و کرسی تلاوت و تفسیر قرآن در قالب طرح «عطر قرآن در فجر انقلاب» در شهرستان‌های آزادشهر، گالیکش، گرگان، مینودشت، رامیان، گنبد، بندرترکمن، خان‌ببین، گردکوی، آق‌قلا، علی‌آباد، بندرگز، نگین شهر تشکیل شده است که تا ۲۱ بهمن‌ماه، ۱۳ محفل دیگر نیز برگزار شده است.

حسینی‌واعظ اظهار کرد: این محافل معنوی با برنامه‌ریزی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان گلستان و حمایت سازمان دارالقرآن الکریم و مشارکت دستگاه‌های فرهنگی و قرآنی استان و با همت و اجرای جبهه فعالان قرآنی گلستان برای طی ایام دهه فجر در نظر گرفته شده است.

 وی تصریح کرد: همچنین پخش این طرح در قالب ویژه‌برنامه عصر امروز، ساعت 15، 21 بهمن‌ماه در علی‌آباد استان گلستان از شبکه قرآن و معارف سیما انجام می‌شود.

امشب؛ برپایی دو محفل پایانی طرح «عطر قرآن در فجر انقلاب» در گلستان

captcha