ملت ایران با حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن جواب دندان شکنی به دشمنان می دهد
کد خبر: 3690274
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹

ملت ایران با حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن جواب دندان شکنی به دشمنان می دهد

گروه سیاست و اقتصاد: نماینده مردم بجنورد، گرمه و جاجرم، راز و جرگلان و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: با توجه به اتفاقات و ساختارشکنی عده ای فریب خورده، لزوم حضور مردم در راهپیمایی، نسبت به سال های گذشته مهم تر است.

 علی قربانی نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: انتقاد و اعتراضات اقتصادی و اجتماعی، حق مسلم مردم است که در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نیز به این حق مردم اشاره شده است اما غافل نباشیم که دشمن در کمین است.

وی با اشاره به اینکه ضدانقلاب ها از این احساسات پاک مردم سو استفاده کردند، اضافه کرد: اکثریت مردم با اصل نظام مشکلی ندارند و اعتراضات به بهبود وضعیت معیشت و اقتصاد بود که به حق است.

وی با تاکید بر اینکه مسئولین نظام به مشکلات واقف و پیروی تاکیدات مقام معظم رهبری پیگیر حل مسائل اقتصادی و معیشتی مردم هستند، تصریح کرد: اما عده ای از ضد انقلابان با خط گرفتن از استکبار جهانی به دنبال سواستفاده از این وضعیت و خرابکاری هستند.

نماینده مردم بجنورد در خانه ملت بر ضرورت وحدت و همدلی ملت در حل مشکلات تاکید کرد و یادآور شد: امروز بیش از هز زمانی کشور نیازمند همدلی برای توسعه است چرا که گام های موفقیت رو به جلو و دشمن از این وضعیت خشمگین است.

قربانی با تاکید بر اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال نسبت به سال های گذشته از اهمیت فراوانی برخوردار است، خاطرنشان کرد: تنها پیام این حضور برای مستکبران، تبعیت از رهبری است و به دنیا با این حضور می گوییم تا آخرین نفس پشت سر رهبر عزیز انقلاب خواهیم بود.

وی اضافه کرد: با بهره گرفتن از کوچک ترین نقطه ضعف ها تبلیغ می کنند که مردم نظام را نمی خواهند و همین مردم در راهپیمایی 22 بهمن جواب دندان شکنی به آن ها خواهد داد.

قربانی با اشاره به اینکه اعتراض در همه دنیا هست و باید باشد، تصریح کرد: استکبار جهانی به دنبال بزرگ نمایی این اعتراضات در جمهوری اسلامی ایران است ولو عده کمی فقط مخالف اصل نظام باشند.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه ملت ایران در همه عرصه ها با حضور به موقع خود نشان داده که پیروی آرمان های انقلاب است، گفت: امسال نیز با حضور با بصیرت این مردم دشمنان اسلام دوباره نا امید خواهند شد.

captcha