حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه دشمنان را خنثی می‌کند
کد خبر: 3690320
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه دشمنان را خنثی می‌کند گروه اجتماعی: حضور گسترده مردم و خلق یک 22 بهمن تماشایی به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، همه محاسبات دشمنان را به‌هم‌ریخته و توطئه آنان را خنثی کرده و اقتدار جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای راهپیمایی 22 بهمن را نمایش تماشایی اقتدار انقلاب اسلامی در پی 39 سال دشمنی استکبار جهانی برشمرد.
در این بیانیه آمده است:
در روزگاری که استکبار جهانی با حیله همیشگی خود به القای ناامیدی در جامعه دامن می‌زند مردم همیشه آگاه، ایستاده و با بصیرت انقلابی، یک‌بار دیگر سرزندگی و شادابی انقلاب اسلامی را به رخ دشمنان خواهند کشید.
امروز مردم ایران باگذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی مؤمن‌تر از همیشه به آرمان‌های امام و شهدا با عشق به انقلاب اسلامی و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن موجب استحکام نظام می‌شوند.
حضور گسترده مردم و خلق یک 22 بهمن تماشایی به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، همه محاسبات دشمنان را به‌هم‌ریخته و توطئه آنان را خنثی کرده و اقتدار جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان خواهد داد.
اداره کل تبلیغات اسلامی استان به همراه تشکل‌های مردمی کانون مداحان و شعرای آیینی، شورای هیئت مذهبی، اتحادیه موسسات و مراکز قرآنی، مجمع کانون های فرهنگی و تبلیغی و جمعیت بانوان فرهیخته با تبریک فرارسیدن سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از همه مردم دعوت می‌کند با حضور گسترده و انقلابی خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی میثاقی دوباره بسته و همه دشمنان را ناامید کنند.

captcha