مردمی بودن؛ راز ماندگاری انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3690333
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸

مردمی بودن؛ راز ماندگاری انقلاب اسلامی است

گروه فرهنگی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با تاکید بر اینکه مردمی بودن راز ماندگاری انقلاب اسلامی است، گفت: مردم نقطه اتکای نظام و انقلاب هستند.

حجت‌الاسلام سیدعباس مسعودی در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز با اشاره به اینکه مهم‌ترین نقطه قوت انقلاب اسلامی مردمی بودن آن است، اظهار کرد: مردم در همه صحنه‌ها از انقلاب حمایت کرده‌اند لذا عدم توجه به این نیروی عظیم مهم‌ترین انتقادی است که اگر به آن توجه نشود باعث ایجاد فاصله بین مردم و نظام می‌شود.
وی در بخش دیگری با تأکید بر اینکه باید از نیروهای جوان و متخصص در همه عرصه استفاده شود، گفت: در صورت تحقق این مهم شاهد توسعه همه‌جانبه کشور خواهیم بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز بابیان اینکه کشور به لحاظ ذخایر و منابع بسیار غنی است، گفت: ملت ایران اسلامی همیشه از انقلاب و نظام پشتیبانی می‌کنند به همین منظور روا نیست با چنین مردمی شاهد مشکلات و آسیب‌های اجتماعی ازجمله بیکاری، اعتیاد و طلاق باشیم.
مسعودی با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگ نیازمند برنامه‌ریزی مدون هستیم، گفت: متولیان امر باید برای ارتقای شاخص‌های فرهنگی بیش از گذشته تلاش کنند.
وی با اشاره به اهمیت دغدغه‌های فرهنگی رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: ایشان دغدغه‌های اقتصادی نیز دارند به همین منظور سال‌هاست که بر مبحث اقتصاد مقاومتی تأکیددارند به همین منظور متولیان امر باید برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز ضمن ابراز تأسف از اینکه در حوزه فرهنگ و اقتصاد با کم‌کاری مواجه هستیم، گفت: برای رشد و ارتقای شاخص‌های این دو حوزه نیازمند بودجه و اعتبار مناسب هستیم.

captcha