حضور همه جانبه در راهپیمایی 22 بهمن موجب یاس دشمنان می‎شود
کد خبر: 3690391
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶

حضور همه جانبه در راهپیمایی 22 بهمن موجب یاس دشمنان می‎شود

گروه اجتماعی: رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان حضور همه جانبه مردم به خصوص قشر دانشگاهی را مهمترین عامل در یاس دشمنان انقلاب دانست.

دکتر محمد حسن نادری در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: یوم الله 22 بهمن سالروز شکوهمندترین روز در تاریخ معاصر ایران بلکه منطقه است.
وی افزود: گستره انقلاب اسلامی امروز به شکلی است که مرزها را در نوردیده و در بدترین حالت ممکن و در اوج بدبینی نیز امروز تحولات بزرگی را در منطقه و جهان رقم زده است؛ مهمترین پدیده نیز شکل گیری یک انقلاب فکری در جهان است.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی بیان کرد: انقلاب هایی که پس از انقلاب اسلامی در ذهن جوانان مسلمان در کشورهای مختلف ایجاد شد موجب بر هم زدن و پنبه کردن رشته های غربیان در دوران پس از استعمار بود.
وی گفت: مطالبات کلان از نظام اسلامی به عنوان مهمترین و تنها یادگار تفکر اسلام اصیل بیانگر همین تحول بزرگ و کارابودن این انقلاب در عرصه های مختلف است.
نادری بیان کرد: اگر امروز شاهد مقاومت 22 روزه و 33 روزه و جهاد بزرگ علیه تکفیری ها در عراق و سوریه و .. شکل می گیرد و یمنی ها با دست خالی ائتلاف چند ده میلیارد دلاری آمریکایی سعودی را به سخره می گیرند به برکت همین انقلاب است.
وی اظهارکرد: امروز و با توجه به شرایط حساس منطقه و رویاروی تفکر مادی الحادی در مقابل تفکر ناب انقلابی که به یادگار مانده از بعثت نبی مکرم اسلام و حماسه عاشورای حسینی است حضور همه جانبه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن به خصوص قشر دانشگاهی می تواند موجب یاس دشمنان و مشت محکمی بر دهان یاوه گویانی باشد که در این روزها بر طبل توخالی تفرقه می کوبند.
وی تصریح کرد: قطعا این حضور حماسی که به قول رهبر فرزانه انقلاب تماشایی نیز خواهد بود اوج اقتدار نظام اسلامی را به چشم جهانیان می آورد؛ اما در این بین قطعا وظیفه مسئولان کشور برای حل مشکلات مردم باید متناسب با این حضور حماسی باشد تا در آینده دیگر دشمنان بهانه ای برای ایجاد یاس در بین مردم و جوانان نداشته باشند.

captcha