برگزاری مجدد مجمع عمومی و تکمیل انتخابات اتحادیه مدغم استان تهران
کد خبر: 3690397
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸

برگزاری مجدد مجمع عمومی و تکمیل انتخابات اتحادیه مدغم استان تهران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور از برگزاری مجدد مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره اتحادیه مدغم استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور «اتقان»، حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور از برگزاری مجدد مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره اتحادیه مدغم استان تهران خبر داد.

وی افزود: باتوجه به بررسی شکایات و اعتراضات بخشی از مؤسسات نسبت به بروز برخی تخلفات در روند مجمع عمومی اتحادیه مدغم استان تهران از جمله موضوع وکالت موسسات حاضر در مجمع از سایر موسسات، به حد نصاب نرسیدن آراء برخی کاندیدای هیئت مدیره و بازرسی و ... در نهایت نتایج انتخابات قبل، ابطال و مقرر شد، مجمع عمومی اتحادیه مدغم این استان و انتخابات هیئت مدیره آن مجددا برگزار شود.

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور تاکید کرد: پس از بررسی‌های فراوان، بر اساس مصوبه کمیته مرکزی 5 نفره متشکل از اعضای هیئت رسیدگی، موضوع وکالت موسسات از سایر موسسات و مراکز قرآنی به هیچ وجه قابل قبول و مورد تایید نیست، بنابر این نمایندگان موسسات حاضر در مجمع تنها یک حق رای خواهند داشت.

گفتنی است، این مجمع، اوایل اسفندماه با حضور همه مؤسسات قرآنی استان تهران، برگزار خواهد شد که جزئیات دقیق تر این موضوع اعم از نحوه حضور موسسات، زمان و محل دقیق این مجمع، متعاقبا از طریق وب سایت اتحادیه به نشانی www.etghannews.ir به اطلاع موسسات خواهد رسید.

مجمع عمومی اتحادیه مدغم استان تهران، 28 مهرماه با حضور بیش از ۲۶۰ نفر از مدیران و تشکل‌های قرآنی استان تهران شامل اسلامشهر، شهرری، شهریار، شهر قدس، ملارد، دماوند، فیروزکوه، رباط کریم، بهارستان، شمیرانات، پیشوا، قرچک و شهر تهران و اعضای هیئت مدیره و بازرسی هر دو اتحادیه کشوری، برگزار شد.

captcha