دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن
کد خبر: 3690411
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن

گروه سیاست و اقتصاد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با صدور بیانیه‌ای، اقشار مختلف مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن فراخواند .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام متن این بیانیه به شرح زیر است :
پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در حالی وارد چهل‌سالگی خود می‌شود که مسیری پرفرازونشیب اما باعزت و سرشار از اقتدار را پیموده است و باوجود تمام توطئه‌ها و کینه‌ورزی‌ها، نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش‌ازپیش ریشه‌دار‌تر و ثمر‌بخش‌تر شده است .
امروز ضرورت دارد با حفظ انگیزه‌های دینی و انقلابی و دفاع همه‌جانبه و مقتدرانه از دستاوردهای ارزشمند نظام به تقویت و استمرار اقتدار کشور بپردازیم و به جهانیان نشان دهیم مادامی‌که ساختار این نظام الهی برپایه دین، مردم و ارزش‌های دینی استوار است هیچ قدرتی توان واردکردن هیچ‌گونه خللی به این بنای مستحکم و پولادین را ندارد .
بی‌تردید حضور پرشور و شعور ملت بزرگ ایران در راهپیمایی 22 بهمن ضمن اعلام بیعت مجدد با ولایت‌فقیه و پاسداشت دستاوردهای نظام اسلامی و ارزش‌های الهی، عرصه نمایش و مانور قدرت اسلام و انقلاب اسلامی بوده و نشان خواهد داد ‌، ملت ما آگاهانه چون همیشه همراه و پشتیبان نظام بوده و خواهد بود .
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه مبارک فجر و نثار درود به مقام و منزلت حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گران‌قدر نهضت اسلامی در آستانه ورود به چهلمین بهار آزادی از تمامی امت ولایت مدار و همیشه درصحنه استان مرزدار و با بصیرت ایلام دعوت می‌نماید تا بار دیگر نمایش عظیمی از انسجام و اعتقاد راسخ به انقلاب اسلامی و حمایت بی‌چون‌وچرا از حریم ولایت‌فقیه را در راهپیمایی شکوهمند یوم‌الله 22 بهمن به رخ جهانیان کشیده و بر ناامیدی دشمنان این مرز پرگهر دامن بزنند .
وعده حضور: فردا یکشنبه 22 بهمن‌ماه 96، مسیرهای تعیین‌شده سراسر استان ایلام
captcha