میدان 15 خرداد؛ وعدگاه مردم مشهد در چهلمین فجر انقلاب
کد خبر: 3690424
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵

میدان 15 خرداد؛ وعدگاه مردم مشهد در چهلمین فجر انقلاب

گروه سیاست و اقتصاد: ‌همزمان با چهلمین فجر انقلاب اسلامی، راهپیمایی 22 بهمن‌ماه با حضور زائران و مجاوران رضوی در مشهدالرضا(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی،‌ همزمان با چهلمین فجر انقلاب اسلامی، راهپیمایی 22 بهمن‌ماه با حضور زائران و مجاوران رضوی در مشهدالرضا(ع) برگزار می‌شود.
بنابر این گزارش، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن‌ماه نیز در 100 نقطه استان برگزار خواهد شد و این مراسم در مشهد مقدس ساعت 9 صبح روز یک‏شنبه، با اجتماع مردم مؤمن و همیشه در صحنه در میدان 15 خرداد آغاز می‌شود.
همچنین در ادامه پس از حرکت در خیابان امام رضا(ع)، آقایان از باب‏الرضا(ع) و بانوان از باب الجواد(ع) وارد حرم مطهر رضوی خواهند شد و در صحن جامع ‏رضوی اجتماع خواهند کرد که در صورت نامساعد بودن هوا آقایان در رواق امام خمینی‏(ره) و بانوان در رواق دارالرحمه اجتماع خواهند کرد.
علاوه بر این،‌ در پایان حجت‏الاسلام‏ سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی خواهد کرد که مراسم با قرائت قطعنامه و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر پایان می‌یابد.
گفتنی است،‌ همچنین به مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ندای تکبیر «الله اکبر» ساعت 21 شب همزمان در سراسر کشور از مأذنه‌های مساجد و حسینیه‏های سراسر استان به مدت پنج دقیقه و همزمان از گلدسته‌های اماکن متبرکه رضوی پخش خواهد شد.
یادآور می‌شود،‌ در مسیر راهپیمایی گروه رزم نواز ارتش و سپاه در ابتدای مراسم و جلوی راهپیمایی اجرای برنامه خواهند کرد.

captcha