دعوت جهاد دانشگاهی از مردم برای حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن
کد خبر: 3690495
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱

دعوت جهاد دانشگاهی از مردم برای حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن

دعوت جهاد دانشگاهی از مردم برای حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن گروه اجتماعی: جهاد دانشگاهی برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن با صدور بیانیه دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، متن بیانیه جهاد دانشگاهی برای حضور پرشکوه مردم در 22 بهمن به شرح زیر است:
22 بهمن 57 به‎عنوان نصرت قطعي ملت ايران در برابر رژيم طاغوت، نتيجه ايمان راسخ، راهنماي خبير و صادق، همراه با عمل مؤمنانه و استقامت عزت مندانه مردم بود. مردمي که درراه دفاع از پرچم برافراشته مبارزه عليه رژيم ستم‌شاهی، خالصانه دل درگرو يک فقيه بصير، آگاه به کتاب و سنت و بريده از مطامع مادّي نهادند.
پيام رهائی‌بخش و روشن اسلام عزيز که در پي پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي از سوي امام خميني (ره) و ملت بزرگ ايران به جهانيان عرضه شد، روح کرامت و عزت در انسان‌ها و ملت‌ها را برانگيخت و درعین‌حال مستکبران و سرسلسله آن‎ها شيطان بزرگ، آمريکاي جنايتکار را به وحشت انداخت و آتش کينه ايرانيان مسلمان را در دل آنان مشتعل ساخت.
دشمناني که خشم‎شان همواره مانع شناخت ملت فداکار ايران است از همان صبحدم استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي تا همين امروز، عزت ملت را هدف قراردادند و به هر ترفند و اقدام و خباثتي متوسل شدند تا مردم انقلابي را وادار کنند دست تسليم بالا آورده و از آرمان‎هاي خود بازگردند؛ اما اين آرزوي باطل به فضل الهي محقق نشده و در آينده نيز اتفاق نخواهد افتاد چراکه خدا وعده داده است وَكانَ حَقًّا عَلَينا نَصرُ المُؤمِنينَ» (روم 47)
امروز و در آستانه 40 سالگي انقلاب اسلامي ايران، به‌رغم مشکلات تحميلي و برخي کم‌کاری‌ها و غفلت‌هاي داخلي، ملت رشيد ايران همچون گذشته از دشمن غافل نخواهد شد و در جشن پيروزي انقلاب، هوشمندانه پاسخ گردنکشي‎ها، اهانت‎ها و گستاخي‎هاي او را خواهد داد.
جهادگران جهاد دانشگاهی در آستانه فرارسيدن سالروز پيروزي انقلاب اسلامي، همگام با ساير اقشار مردم ايران، بانگ وحدت‌بخش الله‌اکبر سر می‌دهند و با دعوت از همگان براي حضور در راهپيمايي پرشکوه و دشمن‌شکن 22 بهمن، عهد مي‎بندند که با تبعيت از رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت ا... العظمي خامنه‎اي (مدظله‌العالی) و پاسداشت راه امام و شهيدان با تمام توان درراه تحقق آرمان‎ها و اهداف انقلاب اسلامي گام بردارند.

captcha