رویکرد انقلاب اسلامی حفظ ارزش های دینی و مبارزه با هرگونه وابستگی است
کد خبر: 3690508
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان:

رویکرد انقلاب اسلامی حفظ ارزش های دینی و مبارزه با هرگونه وابستگی است

گروه اجتماعی: حق پرست تکیه بر اصول دینی، اخلاقی، وحدت، همدلی و پیروی از رهبری فرزانه از سلاله خاندان عصمت و طهارت را از ویژگی های بارز انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: این انقلاب با رویکرد حفظ ارزش های دینی و مبارزه با هرگونه وابستگی به بیگانگان شکل گرفت.

جمیل حق پرست، مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، در آستانه یوم الله 22 بهمن، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران طلیعه ای دوباره و خونی تازه در رگ های جامعه ای جاری ساخت که غیرت و اراده مردمان شریف و دلسوز آن مثال زدنی و اسوه ملت هاست.

وی تکیه بر اصول دینی، اخلاقی، وحدت، همدلی و پیروی از رهبری فرزانه از سلاله خاندان عصمت و طهارت را از ویژگی های بارز انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: این انقلاب با رویکرد حفظ ارزش های دینی و مبارزه با هرگونه وابستگی به بیگانگان شکل گرفت تا دلگرم کننده و امیدبخش مستضعفین جهان باشد.

حق پرست، با اشاره به فرارسیدن سی ونهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: ضمن تبریک و تهنیت فرارسیدن 22 بهمن، از تمامی مردم شریف این سامان دعوت می کنم تا یک بار دیگر در جهت به منصه ظهور رساندن عزم و اراده خلل ناپذیر خود با خلق دوباره حماسه ای از حضور و مشارکت در راهپیمایی بزرگ این روز، همدوش و همدل در کنار یکدیگر، برگ زرین دیگری در کارنامه پر افتخار انقلاب رقم زنند.

این مقام مسئول تاکید کرد: پرسنل تامین اجتماعی استان نیز به همراه مردم فهیم و با بصیرت میهن اسلامی در این اجتماع باشکوه شرکت خواهند کرد تا تجلی وحدت و انسجام و ولایتمداری را بار دیگر به رخ جهانیان بکشند.

captcha