البرزی‌ها حماسه‌ای دیگر خلق کردند
کد خبر: 3690578
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹

البرزی‌ها حماسه‌ای دیگر خلق کردند

گروه سیاسی: امروز البرزی‌ها با حضور گسترده در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن حماسه‌ای دیگر رقم زدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، مردم ولایتمدار البرز با حضور در راهپیمایی با آرمان‌های امام، شهدا و مقام معظم رهبری عهد و پیمانی دوباره بستند.
مردم دیندار البرز با حضور پرشکوه در این راهپیمایی وحدت ملت ایران را به رخ جهانیان کشیدند و بر حمایت بیش‌ازپیش از انقلاب اسلامی ایران تأکید کردند.
البرزی‌ها در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با سردادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «ما مطیع امر رهبریم»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر صهیونیست»، «نهضت ما جلوه‌ای از کوثر است، پیروی از فاطمه‌ی اطهر است» و «منافق و فتنه‌گر، با کفر هم‌صدایند، دشمنِ انقلابُ، مزدور آمریکایند» نشان دادند تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهند داد این انقلاب به دست نااهلان و مستکبران بیفتد.
گفتنی است در کرج سه مسیر برای راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نظر گرفته‌شده بود که مسیر میدان شهدا، چهارراه طالقانی، میدان سپاه، میدان جمهوری(مسیر شماره یک)، میان جاده، میدان سپاه، میدان جمهوری(مسیر شماره دو) و فلکه اول رجائی شهر، میدان جمهوری(مسیر شماره سه) بوده است.

captcha