ملت ایران پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند
کد خبر: 3690588
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱

ملت ایران پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند

گروه سیاسی: عضو شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: مردم ایران هیچگاه آرمان‌های انقلاب را فراموش نمی کنند و همواره پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، سیدعزت‌الله ضرغامی در سخنرانی مراسم بزرگ راهپیمایی ۲۲ بهمن که صبح یکشنبه به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر امام راحل و شهدا، اظهار کرد: انقلاب برای مردم است، ملت برای حفظ و تداوم انقلاب بهای سنگینی پرداخته‌اند، اگر عده‌ای از ادامه مسیر انقلاب سست شوند موجب نمی‌شود این انقلاب از حرکت جا بماند.
وی افزود: دشمنان تلاش می‌کنند با استفاده از تبلیغات فضای مجازی القا کنند که مردم از انقلاب خسته شده‌اند اما آن‌ها باید بدانند که مردم با تمام وجود پای حفظ انقلاب ایستاده‌اند.
عضو شورای عالی فضای مجازی کشور با تأکید بر اینکه جوانان زیر بمباران اطلاعاتی دشمن قرار دارند، گفت: دشمنان از هرفرصتی استفاده می کنند تا جوانان را از این انقلاب ناامید کنند و امروز ابراز ارتباط و فضای مجازی را در دست گرفته‌اند، باید هوشیار بود و اجازه نداد تا دشمن این فضا را به نفع خود مصادره کند.
ضرغامی در ادامه به مطالبات به حق مردم اشاره و ابرازکرد: گفت: خوشبختانه مطالبات به‌حق مردم همواره با صدایی بلندتر توسط مقام معظم رهبری فریاد کشیده شده است.
این مسئول اضافه کرد: مردم نباید مطالبه خود را کم کنند چراکه مقام معظم رهبری بر تحقق این مطالبات تأکید دارند و تحقق خواسته های مردم حق طبیعی آن‌هاست.
عضو شورای عالی فضای مجازی در ادامه از اقدامات آمریکا سخن به میان آورد و گفت: کارنامه آمریکا پر از شکست بوده است، آمریکا بیش از۴ هزار میلیارد دلار در عراق خرج کرد اما مردم ایران برای عراق الگو شدند، داعش به عنوان چهره بدون رتوش آمریکا توسط این کشور درست شد تا کشور جمهوری اسلامی ایران و اسلام نابود شود اما در مقابل منطق عظیم ملت ایران شکست خورد.
وی در پایان بیان کرد: امروز بعد از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دو جریان؛ استکبار به رهبری آمریکا و جبهه مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران را شاهد هستیم اما برنده واقعی این نبرد همواره جمهوری اسلامی ایران و دنیای مقاومت بوده و خواهد بود.

captcha