حضور تماشایی مردم به تمام یاوه گویی‌های دشمنان پاسخ دندان‌شکنی داد
کد خبر: 3690594
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

حضور تماشایی مردم به تمام یاوه گویی‌های دشمنان پاسخ دندان‌شکنی داد

گروه سیاسی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: این حضور حماسی مردم نشان می‌دهد که ملت ایران اسلامی همواره متحد و یکپارچه در برابر هجمه‌های بیگانگان ایستادگی کرده و امروز با این حضور تماشایی خود به تمام یاوه‌گوی‌ها دشمنان پاسخ دندان‌شکنی دادند.

محمدقاسم سیاووشی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در حاشه راهپیمایی 22 بهمن ماه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: یکی از پیام‌های که این حضور مردمی می‌تواند برای جهانیان داشته باشد، این است که وحدت اسلامی در سراسر کشور همزمان با دنیای اسلام برقرار است.
وی افزود: این حضور حماسی مردم نشان می‌دهد که ملت ایران اسلامی همواره متحد و یکپارچه در برابر هجمه‌های بیگانگان ایستادگی کرده و امروز با این حضور تماشایی خود به تمام یاوه‌گوی‌ها دشمنان پاسخ دندان‌شکنی دادند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به دستاوردهای نظام مقدس انقلاب اسلامی بیان کرد: در طول این 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی ما شاهد رشد چشمگیری بودیم.
وی با اشاره به اینکه تمام دنیا از این عظمت و اقتدار ما نارحت است، عنوان کرد: براین اساس برای پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر روز بیشتر از دیروز تلاش خواهیم کرد.
سیاووشی اعلام کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته امسال نسبت به سال‌هایی که راهپیمایی برگزار شده حضور با شکوه‌تر و از نظر کمیت و کیفیت نیز بالاتر بوده است.

captcha