حضور مردم در راهپیمایی یک یأس و ناامیدی عمیقی بر دل و فکر دشمنان حاکم کرد
کد خبر: 3690606
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳

حضور مردم در راهپیمایی یک یأس و ناامیدی عمیقی بر دل و فکر دشمنان حاکم کرد

گروه سیاسی: فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه این پیام قرآن است که مستضعفان وارثان زمین خواهند بود، عنوان کرد: دشمنان و استکبار از خروش و حضور ملت تمام برنامه هایش به هم ریخته و یک یأس و ناامیدی عمیقی بر دل و فکر آن ها حاکم شده است.

مسعود خرم‌نیا، فرمانده انتظامی استان کردستان در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ماه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: حضور حماسی و تماشایی مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه حاوی پیام های متعددی برای جهانیان است.
وی افزود: این حضور حماسی حاوی پیامی است که این مردم از اولین روز انقلاب پشتیبان انقلاب بوده و همواره از آرمان های نظام و انقلاب اسلامی حمایت و پشتبانی خواهند کرد.
فرمانده انتظامی استان کردستان بیان کرد: انقلاب ما یک انقلاب ضد استکباری و طرفدار محرومان و مستضعفان بوده و از روز اول هم مردم محروم و مستضعف و خداشناس این انقلاب را به رهبری امام به وجود آوردند و تا به امروز هم در صحنه حضور دارند.
وی با اشاره به اینکه این پیام قرآن است که مستضعفان وارثان زمین خواهند بود، عنوان کرد: دشمنان و استکبار از خروش و حضور ملت تمام برنامه هایش به هم ریخته و یک یأس و ناامیدی عمیقی بر دل و فکر آن‌ها حاکم شده است.
خرم نیا با تأکید بر اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه امروز به فرمایش امام واقعا تماشایی بود، یادآور شد: حضور حماسی اقشار مختلف مردم به ویژه استان کردستان در راهپیمایی امروز واقعا چشمگیر و دشمن‌شکن بود.

captcha