حضور در مراسم 22 بهمن ناشی از اعتقاد به ولایت‌فقیه است
کد خبر: 3690607
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
رمضانی‌پور:

حضور در مراسم 22 بهمن ناشی از اعتقاد به ولایت‌فقیه است

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه رفسنجان گفت: حضور شما در مراسم 22 بهمن ناشی از باور و یقین به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتقاد شما به ولایت‌فقیه است

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور، امام جمعه رفسنجان در جمع راهپیمایان 22 بهمن 96 گفت: شما مردم انقلابی امروز این حماسه را خلق کردید و جشن پیروزی انقلاب را برگزار کردید که قابل تقدیر است.
وی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) افزود: وقتی خداوند اراده کند به بنده‌ای خیر و نیکی برساند و او را شایسته رحمت خود بداند اولا او را دین‌شناس می‌کند و به مقررات اسلام و احکام شریعت آگاه می‌کند ثانیا یقین و باور او را با الهام به دل، او را بهره‌مند می‌سازد.
امام جمعه رفسنجان بیان کرد: حضور شما در مراسم 22 بهمن ناشی از باور و یقین به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتقاد شما به ولایت‌فقیه است امامت و ولایت را جزء اعتقادات اصلی خود می‌دانید و انقلابی بودن شما مردم به همین حضورها مشخص می‌شود.
وی اظهارکرد: انقلابی‌ماندن خیلی مهم‌تر و اساسی‌تر است که در همه اعمال و رفتارها باید خود را نشان دهید هم در محل کار و خدمت به مردم و شنیدن صدای مردم و هم عمل کردن به خواسته‌های مردم و در صدد برطرف‌کردن همه مشکلات برآمدن است.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور بیان کرد: عمده مشکلات به وجود آمده که صدای بعضی افراد را درآورده مربوط به بعضی کم‌کاری‌ها و ناکارآمدی‌هاست که باید سطح توانمندی و کارآمدی خود را بالا ببریم قوای مجریه، مقننه و قضائیه حسب ‌الامر مقام معظم رهبری باید به مسائل اساسی مردم معیشت، اشتغال، ازدواج و مسکن توجه کنند.
وی تأکید کرد: اینکه صداهایی شنیده می‌شود مربوط به مسائل ذکر شده است اما امروز گرفتاری‌های مردم مانع از حضور مردم در صحنه نشد و مانع نشد مردم شعارهای انقلابی را تکرار نکنند و دین خود را نسبت به انقلاب و اسلام ادا نکنند اما مشکلات مردم در جای خود محفوظ است و باید به آن توجه شود.

captcha