مقابله با مفسدان اقتصادی؛ راه حفظ جمهوری اسلامی
کد خبر: 3690617
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵
سید علی خمینی بیان کرد:

مقابله با مفسدان اقتصادی؛ راه حفظ جمهوری اسلامی

گروه اجتماعی: نوه امام راحل با اشاره به اینکه راه حفظ جمهوری اسلامی، مقابله با مفسدین اقتصادی است گفت : جمهوری اسلامی امانت عظیمی در دست ماست که باید از آن صیانت کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، سیدعلی خمینی، نوه امام راحل در راهپیمایی 22 بهمن ماه در ارومیه با بیان اینکه یکی از واجبات اسلامی، حفظ امانت است، اظهار کرد: جمهوری اسلامی و دینی که در زیر سایه آن زندگی می کنیم امانتی الهی در دستان ماست.

وی با بیان اینکه مسئولان باید بدانند که در مقابل خون صدها هزار شهید پاسخگو هستند و باید قدردان این نعمت بزرگ باشند گفت: مسئولان نیز باید در رتبه مردم عادی زندگی کنند حتی اگر ثروت شخصی داشته باشند.

سیدعلی خمینی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی به ما اجازه نمی دهد در مقابل فساد اقتصادی ساکت باشیم، اظهار کرد: ما با ثروت مشکل نداریم ولی با فساد اقتصادی مشکل داریم.

یادگار امام خمینی (ره) افزود: به عنوان یک مطالبه ملی از مسئولان می خواهیم پس از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی یادشان نرود که مسئولیت عبارت است از خدمت به مردم و اینکه همانند مردم زندگی کنند.

وی افزود: فساد اقتصادی، روند انقلاب را کند می کند وگرنه بنده شخصا قبول ندارم که در انقلاب درجا زده ایم، ما در این 40 سال در اعتقادات جوانان بسیار پیشرفت داشته ایم.

وی ادامه داد: ما نباید فقط مشکلات جامعه را بگوییم باید پیشرفت ها را نیز نادیده نگیریم. بین عیب جویی و انتقاد فرق بزرگی است، دشمنان به دنبال عیب جویی هستند تا مردم را ناامید کنند.

نوه امام راحل با بیان اینکه مردم فقط خواهان این هستند که مسئولان به فکر آن ها باشند و زندگی تجملاتی نداشته باشند، افزود: وعده های دروغین برخی مسئولان و نداشتن اراده برای حل مشکلات مردم امری است که موجب انتقاد می شود.

سید علی خمینی در پایان گفت: ما همگی در خانواده انقلاب اگرچه انتقاد و اختلاف داریم، ولی اگر پای جمهوری اسلامی، شهدا و ولایت به میان آید، همه از سنی و شیعه با هم برادر و ید واحده هستیم و در مقابل همه دنیای کفر می ایستیم.

captcha